دانشگاه فردوسی در زمینه هوشمندسازی مشهد بسیار فعال است

به گزارش مجله عکس، مدیر مراکز رشد دانشگاه فردوسی با اشاره به فعالیت دانشگاه در حوزه خدمات شهر گفت: این دانشگاه در زمینه هوشمندسازی شهر مشهد مقدس بسیار یاری نموده است.

دانشگاه فردوسی در زمینه هوشمندسازی مشهد بسیار فعال است

موسوی، مدیر مراکز رشد دانشگاه فردوسی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به فعالیت دانشگاه در حوزه خدمات شهر اضافه کرد: دانشگاه در این زمینه در هوشمند سازی شهر مشهد مقدس بسیار یاری نموده است.

موسوی عنوان نمود: در این راستا در سال 92 حدود 120 خدمات شهری تهران به وسیله تلفن همراه شرکت مرکز رشد دانشگاه فردوسی انجام داده است.

مدیر مراکز رشد دانشگاه فردوسی در ادامه اضافه کرد: در صنعت مترو، بحث پنل مترو برای اولین بار در این دانشگاه ساخته شد و قطعات متعدی از شرکت های ما برای مترو مشهد ساخته شد و در نمایشگاه پژوهش که در استان برگزار گردید حدود 80 درصد دستاورد های غرفه شهرداری برای محققان دانشگاه ما بوده است.

وی گفت: تجهیزات امکانات و نیاز های که شهر ما نیاز دارد از قبیل حمل نقل، فضای سبز و ... در دانشگاه فردوسی آنالیز و محققان در این زمینه فعالیت می نمایند.

موسوی خاطر نشان کرد: هرجا به جوانان اعتماد و توجه ای از سوی مسئولین داشته باشند می توانند فرایند روبه رشد و توسعه را در کشور احساس کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 693

به "دانشگاه فردوسی در زمینه هوشمندسازی مشهد بسیار فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فردوسی در زمینه هوشمندسازی مشهد بسیار فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید