دورتموند 1 - 5 اشتوتگارت؛ تحقیر در خانه!

به گزارش مجله عکس، دورتموند در خانه با نتیجه عجیب 1-5 مقابل اشتوتگارت باخت.

دورتموند 1 - 5 اشتوتگارت؛ تحقیر در خانه!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دورتموند که هفته هاست در بوندسلیگا پیروز به کسب پیروزی نشده، امشب نیز در خانه خود برابر اشتوتگارت شکست خورئد. در صورت پیروزی بایرن مونیخ در بازی امشب مقابل یونیون برلین، فاصله دورتموند با صدر به هفت امتیاز افزایش پیدا می نماید.

اشتوتگارت بازی را بهتر شروع کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 25 به گل اول دست یافت. این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شده و سیلاس فوندو آن را تبدیل به گل اول اشتوتگارت کرد.

دقایقی بعد اشتوتگارت فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت، اما ضربه محکم متئو کلیمویمکز از سمت راست با مهار تماشایی تیمو بورکی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

دورتموند در ادامه در صدد جبران برآمد و در دقیقه 39 بود که به گل تساوی دست یافت. رافائل گوئریرو در سمت چپ، جیووانی رینا را صاحب فرصت کرد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه پیروز شد کار را به تساوی بکشاند تا در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

اما اشتوتگارت در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دوم دست یافت. روی پاس عرضی اورل مانگالا درون محوطه، سیلاس صاحب فرصت شد و با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

اما در دقیقه 61 روی پاس عمقی بورنا سوسا بود که فورستر با دروازه بورکی تک به تک شده و با ضربه ای فنی به گوشه دروازه گل سوم را وارد دروازه دورتموند کرد. این پایان کار نبود و در دقیقه 65 این بار کولیبالی در سمت راست محوطه صاحب فرصت شد و با حرکتی انفرادی و ضربه ای فنی به گوشه سمت مخالف گل چهارم اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دقایقی بعد و روی پاس گوئریرو بود که جیدون سانچو می توانست از مرکز محوطه یکی از گل ها را جبران کند، اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد. اما نیکولاش گونزالز در دقیقه 92 از درون محوطه گل پنجم را نیز به ثمر رساند و در نهایت دورتموند با نتیجه سنگین 1-5 بازنده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1412

به "دورتموند 1 - 5 اشتوتگارت؛ تحقیر در خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند 1 - 5 اشتوتگارت؛ تحقیر در خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید