دوره آموزشی خدمه شناورهای حمل خودرو دربندر پهل برگزار گردید

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: دوره آموزشی آشنایی خدمه شناورهای حمل خودرو با مباحث فنی و ایمنی به منظور آمادگی دست اندرکاران مسافرت های دریایی جهت اجرای طرح سفرهای نوروزی 93 در بندر پهل برگزار گردید.

دوره آموزشی خدمه شناورهای حمل خودرو دربندر پهل برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مسئول بنادر لافت و پهل در این رابطه ارایه نکات ایمنی فنون بقاء دریا، ترافیک دریایی، تجهیزات ایمنی شناورها، پیشگیری از حریق و اطفای آن و بخشنامه جدید سازمان بنادر و دریانوردی در الزامات شناورهای حمل خودرو را از جمله مهم ترین سرفصل های آموزشی بیان نمود که در این دوره به شرکت کنندگان ارایه شد.

عباس بهرامیان با اشاره به اینکه این دوره با همکاری کارکنان شناور هلیل به مدت 2 روز برگزار گردید، اضافه کرد: 57 نفر از خدمه شناورهای مسافری و حمل خودرو در این دوره آموزشی در 8 ساعت شرکت داشتند.

وی بیان نمود: کسری اعلم دلیچه و آرش ایرانمنش به عنوان مدرس با نظارت اداره آموزش ارایه مباحث این دوره را بر عهده داشتند.

80 درصد سفرهای دریایی مسافران به وسیله خودرو از بنادر پهل به لافت و بالعکس انجام می گردد و 22 فروند لندینگ کرافت جابجایی مسافران را با خودرو به جزایر کیش و قشم بر عهده دارند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 800

به "دوره آموزشی خدمه شناورهای حمل خودرو دربندر پهل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی خدمه شناورهای حمل خودرو دربندر پهل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید