طراحی لوگو: سامسونگ نشان تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد؛ شاید زمان خداحافظی است

به گزارش مجله عکس، سامسونگ همچنان عظیم ترین سازنده گوشی های هوشمند محسوب می گردد اما اگر می خواهد تاج و تخت خود را از دست ندهد، باید تغییرات مختلفی را عملی کند. در بین عظیم ترین شرکت های این بازار، دیگر نام هواوی دیده نمی گردد و در عوض شیائومی روزبه روز فاصله خود را از سامسونگ کمتر می نماید. سامسونگ به تازگی نشان تجاری تمام گوشی های خود به جز گلکسی نوت را تمدید نموده است.

طراحی لوگو: سامسونگ نشان تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد؛ شاید زمان خداحافظی است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چنین اقدامی می تواند معانی مختلفی داشته باشد و یکی از این احتمالات، مرگ همیشگی گوشی های سری نوت است. در بین نشان های تجاری تمدید شده، نام هایی مانند گلکسی M، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Z دیده می شوند. اما همان طور گفتیم، جای گلکسی نوت در میان این نام ها خالی است. بعد از پشتیبانی گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که احتمال مرگ همیشگی سری نوت تا حد زیادی افزایش یافته است.

آیا گوشی های تاشوی سری گلکسی زد جایگزین نوت خواهند شد؟ این احتمال وجود دارد. اما از طرف دیگر باید بگوییم که سامسونگ نشان تجاری گلکسی تب هم تمدید ننموده و در این میان گزارشی مبنی بر کنار گذاشتن تبلت های سامسونگ منتشر نشده است.

سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی می نماید و بعد از آن هم نوبت به معرفی گوشی های نو سری گلکسی A و گلکسی M می رسد. در خصوص مرگ قطعی گوشی های نوت هم باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم زیرا حداقل سامسونگ به طور رسمی اعلام نموده که سال آینده مدل نو این سری راهی بازار خواهد شد.

منبع: Android Community

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1820

به "طراحی لوگو: سامسونگ نشان تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد؛ شاید زمان خداحافظی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: سامسونگ نشان تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد؛ شاید زمان خداحافظی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید