ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی تشکیل جلسه داد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی با دستور جلسه گزارش کمیته ملی پارالمپیک برای بازی های پاراآسیایی اندونزی و گزارش کمیته ملی المپیک برای کاروان اعزامی ایران به المپیک جوانان آرژانتین، امروز چهارشنبه در محل وزارت ورزش تشکیل شد.

ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی تشکیل جلسه داد

در این نشست مسعود اشرفی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت که کاروان پاراآسیایی ایران با ترکیبی متشکل از 286 نفر شامل 72 ورزشکار زن، 135 ورزشکار مرد و 79 مربی و همراه به اندونزی اعزام می گردد. این کاروان صبح روز سه شنبه با پرواز چارتر هواپیمایی ماهان به صورت مستقیم به اندونزی سفر می نماید.

همچنین اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک جوانان آرژانتین هم گزارشی از وضعیت این کاروان به ستاد عالی بازیهای آسیایی و پاراآسیایی ارائه داد.

رحیمی در این زمینه گفت: در المپیک جوانان آرژانتین که 14 تا 26 مهر جاری برگزار می گردد، 49 سهمیه داریم که 35 ورزشکار پسر و 14 ورزشکار دختر از کشورمان حضور خواهند داشت. دو رشته تیمی فوتسال پسران و بسکتبال سه نفره دختران و بقیه رشته ها به صورت انفرادی حضور خواهند داشت.

وی تاکید نمود: همه اعضای کاروان در دهکده بازیها اسکان خواهند داشت و هزینه اسکان، اقامت و پرواز بر عهده کمیته بین المللی المپیک است و ما هیچ هزینه ای در این موارد پرداخت نمی کنیم.

رحیمی با یادآوری اینکه پرچمدار کاروان محمد نصرتی از کشتی آزاد انتخاب گردیده است، اظهار داشت: با روسای فدراسیون ها، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران جلسات مستمری داشتیم. با کمیته برگزاری مسابقات هم به طور مستمر ارتباط داریم، تست های دوپینگ کاروان انجام گردیده و همچنین ارز و لوازم مورد احتیاج کاروان تامین گردیده است.

سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان تاکید نمود: رویکرد المپیک جوانان بیشتر فرهنگی و آموزشی است و به همین دلیل بسته های فرهنگی و تبلیغی ایران به تعداد زیادی تهیه گردیده تا ورزشکاران ما آن را با ورزشکاران دیگر کشورها رد و بدل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 53

به "ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی تشکیل جلسه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی تشکیل جلسه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید