سفری فراموش نشدنی به هتل های لوکس پاتایا

به گزارش مجله عکس، پاتایا شهری ساحلی است که در بخش شرقی خلیج تایلند واقع شده است و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. اگر قصد سفر به تایلند و پاتایا را دارید دراین مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با لیستی از هتل های پاتایای تایلند به همراه ویژگی ها، امکانات و هزینه های آن ها آشنا شوید. پاتایا به دلیل دارا بودن جاذبه های تفریحی و دیدنی فراوان، یکی از مهم ترین مناطق توریستی تایلند به حساب می آید و هرساله بیش از 5/5 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می نماید. از جمله مناطق دیدنی این شهر می توان به آکواریوم و دنیای زیر آب، جزیره مرجانی پاتایا، کوه بودا، باغ استوایی، باغ وحش ببرها و بسیاری از مناطق دیدنی و تفریحی تایلند اشاره نمود. از آن جایی که یکی از ملزومات یک سفر خوب و به یاد ماندنی تدارک مکانی برای استراحت و اقامت می باشد، در این بخش به معرفی تعدادی از هتل های لوکس پاتایا در تایلند می پردازیم و امکانات و تصاویر آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری را داشته باشید.

سفری فراموش نشدنی به هتل های لوکس پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت (Mercure پاتایا Ocean Resort)

این هتل 4 ستاره دارای 210 اتاق می باشد که بعضی از اتاق های آن چشم انداز زیبایی به اقیانوس دارند. از امکانات این هتل می توان وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، استخر رو باز، پارک آبی، سالن ورزشی را نام برد. هریک از اتاق های هتل نیز مجهز به یخچال وتهویه می باشد. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده است و با 6 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل پاتایا بروید. در این هتل می توانید صبحانه خود را در اتاق میل کنید و در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سفارش دهید. هتل مرکیور پاتایا 84 کیلومتر با فرودگاه سوارنابهومی فاصله دارد و متوسط هزینه یک شب اقامت در آن 421,000 تومان می باشد و یکی از لوکس ترین هتل های پاتایا می باشد.

هتل رابیت ریزرت پاتایا (Rabbit Resort پاتایا)

یکی از هتل های لوکس پاتایا در کشور تایلند، هتل ربیت ریزرت پاتایا می باشد. پنجره های اتاق های این هتل چشم اندازی به باغ و استخر روباز کنار هتل دارند. هر کدام از 49 اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و قهوه ساز هستند. این هتل دارای خدمات کرایه خودرو و ترنسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل ربیت ریزرت نزدیک به دریا بوده و فقط 2 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. از امکانات دیگر این هتل می توان به استخر رو باز، رستوران، بوفه، پارکینگ رایگان، بسته های ناهار، خدمات پرستاری کودک، فکس و فتوکپی، روزنامه و ... اشاره نمود. هتل رابیت ریزرت حدود 2 ساعت با ماشین با فرودگاه سوارنابهومی فاصله دارد و متوسط هزینه یک شب اقامت در آن 573,000 تومان می باشد.

هتل مونترا پاتایا (The Monttra پاتایا)

یکی دیگر از هتل های لوکس پاتایا هتل مونترا می باشد. این هتل که در 31 کیلومتری فرودگاه بین المللی یوتاپائو واقع شده است، دارای 23 اتاق مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، قهوه ساز و حمام اختصاصی است. از امکانات دیگر هتل مونترا می توان استخر رو باز، باغ، ماهواره، ماساژ، پارکینگ رایگان، رستوران، بوفه، خدمات پرستاری کودک، روزنامه و ... اشاره نمود. متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره مونترا 644,000 تومان می باشد و یکی از بهترینا در تایلند می باشد.

هتل سنتارا گرند میراژ

هتل سنتارا گرند میراژ هتلی لوکس در پاتایا است که امکانات تفریحی وسیعی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. استخرهای بزرگ، زمین تنیس، سالن ورزشی، غواصی و صخره نوردی از جمله ویژگی های این هتل 5 ستاره می باشند. این هتل دارای 555 اتاق است که هرکدام از آن ها یک بالکن خصوصی با چشم اندازی به مناظر زیبای اطراف دارند.

از دیگر امکانات هتل سنتارا می توان به سونا، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، تنیس روی میز، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتاق، وای فای و پارکینگ رایگان اشاره نمود. فاصله این هتل تا ایستگاه قطار پاتایا 3 کیلومتر و تا فرودگاه سوارنابهومی نیز حدود 2 ساعت با ماشین است.

در رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی سرو می گردد. صبحانه سلف سرویسی رستوران Oasis، غذاهای گریل شده رستوران ساحلی Flames و غذاهای آسیایی رستوران فضای باز Ginger & Lime از خصوصیات دیگر این هتل لوکس هستند. هتل سنتارا گرند میراژ در نزدیکی دریا واقع شده و متوسط هزینه یک شب اقامت در آن 711,000 تومان می باشد.

هتل رویال کلیف

رویال کلیف یک هتل لوکس 5 ستاره با 474 اتاق می باشد. اتاق های این هتل چشم اندازهای زیبایی به کوه یا دریا داشته و دارای فضای نشیمن و بالکن هستند.

ساحل خصوصی، استخر روباز، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، بیلیارد، تنیس روی میز، سالن اجتماعات، آرایشگاه، خود پرداز، خدمات تبدیل ارز، وای فای و پارکینگ رایگان از امکانات این هتل لوکس در پاتایا، تایلند می باشند. یکی دیگر از ویژگی های خاص هتل رویال کلیف داشتن رستوران هایی با غذاهای مختلف می باشد. در رستوران های این هتل می توانید غذاهای هندی را نیز میل کنید. هتل رویال کلیف با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد و متوسط هزینه یک شب اقامت در آن 1,000,000 تومان می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 346

به "سفری فراموش نشدنی به هتل های لوکس پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری فراموش نشدنی به هتل های لوکس پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید