عملکرد بهتر پرسپولیس در آسیا نسبت به الهلال

به گزارش مجله عکس، پرسپولیس در آسیا نسبت به الهلال نتایج بهتری گرفته است.

عملکرد بهتر پرسپولیس در آسیا نسبت به الهلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آمار و ارقام نشان می دهد پرسپولیس نسبت به رقیب خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 رجحان محسوسی دارد. تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا کنون در 7 بازی به میدان رفته که حاصل آن 4 برد، 2 باخت، یک تساوی، 13 گل زده و 9 گل خورده بوده است. این درحالی است که شاگردان گل محمدی با همین تعداد بازی، 6 برد، یک باخت، 15 گل زده و 5 گل خورده را در این فصل به ثبت رسانده اند.

سرخ پوشان چه در خط حمله و چه از نظر دفاعی از رقیب عربستانی عملکرد بهتری داشته اند. هرچند در جابجایی نفراتی چون موسی مارگا و متئوس پریرا جهت بهبود عملکرد فاز تهاجمی به الهلال اضافه شده اند و این تیم بازیکنان خطرناکی در خط حمله در اختیار دارد و پیش بینی می گردد مدافعان پرسپولیس مقابل این تیم، شب سختی پیش رو داشته باشند اما در صورتی که مهره های هجومی الهلال مهار شوند، این تیم در فاز دفاعی، کاملا آسیب پذیر است.

تیم عربستانی در آخرین بازی برگزار شده در لیگ عربستان هم گرچه با 3 گل، تیم الاتفاق را شکست داد اما حتی در شبی که 3 امتیاز را کسب کرد هم با دریافت 2 گل در خط دفاعی، شکننده نشان داد.

پرسپولیس و الهلال هر دو در لیگ قهرمانان آسیا 3 کلین شیت به ثبت رسانده اند؛ از حیث آمار شوتزنی هم نماینده کشورمان با ثبت 100 شوت و 41 شوت در چارچوب نسبت به الهلال با 99 شوت و 34 شوت در چارچوب، رجحان دارد.الهلالی ها از ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 4257 پاس برای یکدیگری ارسال نموده اند و این آمار برای پرسپولیس 3398 پاس بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1845

به "عملکرد بهتر پرسپولیس در آسیا نسبت به الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد بهتر پرسپولیس در آسیا نسبت به الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید