عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است خبرنگاران

به گزارش مجله عکس، سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاعی بودن حملات نیرو های مسلح این کشور، گفت افرادی که با ائتلاف سعودی ابراز همبستگی می کنند، این ائتلاف را بیشتر به غرق شدن در باتلاق یمن می کشانند.

عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره کننده صنعاء، شامگاه امروز (دوشنبه)، بر دفاعی بودن حملات ارتش یمن علیه متجاوزان تأکید کرد.

سخنگوی انصارالله در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: کسانی که با ائتلاف متجاوزان همبستگی می کنند، آن ها را بیشتر به غرق شدن در باتلاق یمن و راه اشتباه می کشانند بی آنکه جز بیانیه چیزی به آن ها بدهند.

محمد عبدالسلام ادامه داد: ما به آن ها می گوییم، با تحریک متجاوز به ادامه تجاوز و محاصره یمن، صلح جو نخواهید بود.

عبدالسلام در بخش پایانی خود تأکید کرد: در راستای عمل به اصل دفاع از خود، تأکید می کنیم که عملیات های ما کاملا دفاعی هستند.

علی رغم آنکه ائتلاف سعودی و آمریکا مدعی هستند ارتش یمن به عربستان سعودی تعرض می کند، صنعاء بار ها تأکید کرده است که تمام حملات در دفاع از خود و در پاسخ به محاصره و ادامه تجاوز ها علیه این کشور هستند.

ائتلاف سعودی-اماراتی نزدیک به هفت سال است که یمن را زیر بمباران و موشک باران خود گرفته و با محاصره همه جانبه، گرسنگی و کمبود منابع درمانی به مردم یمن تحمیل کرده است و به کشتار زنان و بچه ها این کشور ادامه می دهد.

این حملات به نابودی زیرساخت های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است.

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در جهان توصیف می کنند. 22 میلیون نفر که 75 درصد جمعیت یمن را تشکیل می دهند نیازمند نوعی کمک رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، 8.4 میلیون نفر نمی دانند وعده غذایی بعدی شان از کجا تأمین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1557

به "عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید