لوسیانو پریرا: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل گردد، نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد

به گزارش مجله عکس، لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر بازیکنی دوست دارد آقای گل گردد و من هم کوشش می کنم تا تعداد گل هایم را افزایش دهم.

لوسیانو پریرا: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل گردد، نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد

لوسیانو پریرا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص فزونی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: اگر اشتباه نکنم آخرین برد ما قبل از این بازی در هفته هجدهم بود که نفت مسجدسلیمان را شکست داده بودیم. ما در چند بازی نتیجه نگرفتیم و احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز داشتیم که خوشبختانه به هدف مان رسیدیم. این بازی سختی های خاص خودش را داشت، چون استقلال خوزستان چیزی برای از دست دادن نداشت و می خواست برنده از زمین بیرون بیاید. ما البته شناخت خوبی از حریف داشتیم و در نهایت توانستیم به هدف مان برسیم.

مهاجم فولاد خوزستان که با زدن دو گل در جدول گلزنان لیگ برتر 10 گله شد، درباره شانس آقای گلی و اینکه سه گل با صدرنشین جدول گلزنان فاصله دارد، توضیح داد: هر مهاجمی دوست دارد گل بزند و مهم تر اینکه آقای گل گردد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم، ولی یک فوتبالیست حرفه ای همواره در درجه اول به موفقیت تیمش فکر می نماید. دوست دارم تعداد گل هایم را بیشتر کنم و برای فولاد هم بازیکن مثمرثمری باشم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره پنج بازی پایانی فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: ما باید با صنعت نفت، سپیدرود، پیکان، ذوب آهن و تراکتورسازی روبه رو شویم. قطعاً بازی های سختی در پیش داریم. البته پتانسیل فنی فولاد هم در حدی است که بتوانیم در این پنج بازی نتایج خوبی بگیریم.

پریرا در پاسخ به این پرسش که سال جاری کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، اعلام نمود: فاصله امتیازها بسیار کم است. این درست است که پرسپولیس صدر جدول را به خوبی حفظ نموده است، ولی هنوز پنج هفته دیگر باقی مانده است و چیزی را نمی توان پیش بینی کرد. به نظر من از حالا نمی توان گفت کدام تیم قهرمان می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 173

به "لوسیانو پریرا: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل گردد، نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوسیانو پریرا: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل گردد، نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید