مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست

به گزارش مجله عکس، گاهی اتفاق می افتد که کارت ملی شما صادر شده و به اداره پست فرستاده شده؛ ولی با پیامک به شما اطلاع داده نشده است. بهتر است هر ماه یک بار با در دست داشتن فرمی که در زمان ثبت نام به شما تحویل داده اند، به اداره پست محل خود مراجعه کنید و پیگیر شرایط کارت ملی خود شوید.

مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست

شما با مراجعه به سامانه پیگیری کارت ملی ncr ، می توانید نسبت به اطلاع آخرین شرایط کارت ملی هوشمند خود اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

پیگیری کارت ملی با ussd : متقاضیان کارت هوشمند ملی برای اطلاع از شرایط کارت خود، می توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان یا سامانه، با استفاده از کد USSD تلفن همراه خود و وارد کردن #6090*4* از شرایط کارت هوشمند خود آگاه شوند.

در آخر شما می توانید در صورت احتیاج، مطلب مربوط به گم شدن گواهینامه رانندگی و مراحل گرفتن گواهینامه المثنی را هم در خبرنگاران بخوانید!

داخل کارت هوشمند تراشه حافظه وجود دارد که حجم فراوانی از اطلاعات را می توان روی آن بارگذاری کرد. بنابراین، دور از فکر نیست که روزی تمامی کارت های داخل کیف های جیبی با هم تجمیع شوند و همه اطلاعات آنها روی تراشه های کارت هوشمند ملی قرار بگیرد. به این ترتیب علاوه بر اطلاعات هویتی، طیف وسیعی از اطلاعات و حتی اطلاعات بانکی را می گردد داخل این کارت ها گنجاند و رسماً تمامی کارت های دیگر را از رده خارج کرد.

منبع مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1877

به "مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید