چگونه فایل&zwnjها را بین گوشی اندروید و کامپیوتر مک منتقل کنیم

به گزارش مجله عکس، نرم افزارهای زیادی در اینترنت وجود دارد که فرایند انتقال فایل را بسیار آسان می کند. با این حال، ما روش های را به اشتراک گذاشته ایم که به شما امکان می دهد پفراینده های خود را بین دستگاه های Mac و Android منتقل کنید.

چگونه فایل&zwnjها را بین گوشی اندروید و کامپیوتر مک منتقل کنیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا،بر خلاف سیستم عامل ویندوز، سیستم عاملMac به کاربران این اجازه را نمی دهد که به راحتی فایل های موردنیاز را بین تلفن های هوشمند Android و سیستم عاملMac جابجا کنند، به همین دلیل است که کاربران Mac بیشتر به گزینه های دیگری برای انتقال فایل بین Android و سیستم عامل Mac فکر می کنند.

اگر کاربر Mac هستید و به دنبال راه هایی برای انتقال فایل ها بین Android و سیستم عاملMac هستید ما برخی از روش های آسان را که به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های خود را بین Android و سیستم عامل Mac انتقال دهید، آموزش می دهیم.

روش های انتقال فایل ها بین Android و MAC

نرم افزارهای زیادی در اینترنت وجود دارد که فرایند انتقال فایل را بسیار آسان می کند. با این حال، ما روش های را به اشتراک گذاشته ایم که به شما امکان می دهد پفراینده های خود را بین دستگاه های Mac و Android منتقل کنید. در ادامه به بررسی این ابزارها می پردازیم:

Google ابزار انتقال فایل خاص خود را دارد که به شما امکان می دهد بین رایانه MAC و Android خود فایل ها را مرور و انتقال دهید. استفاده از این ابزار کاملاً رایگان است و کار خود را به خوبی انجام می دهد.

Android File Transfer Tool یکی از سریع ترین و بدون دردسرترین نرم افزارهای موجود برای کاوش فایل های Android در سیستم MAC می باشد. شما فقط کافی است این نرم افزر رایگان را روی Mac خود نصب کنید و دستگاه Android را به سیستم متصل کنید. این نرم افزار به طور اتوماتیک دستگاه شما را شناسایی می کند و شماره به پنجره مدیریت فایل می برد تا بتوانید فایل های خود را بین دستگاه ها منتقل کنید.

2- Handshaker

این برنامه به راحتی فایل ها را از طریق کابل USB بین دستگاه های Mac و Android انتقال می دهد. برای استفاده از برنامه Handshaker برای انتقال پفراینده ها بین Mac و Android ، برخی از مراحل ساده زیر را دنبال کنید.

ابتدا برنامه را روی سیستم Mac خود نصب کنید و بعد از نصب آن را اجرا نماید. گوشی Android خود را از طریق کابل USB به Mac وصل کنید. یک نسخه از برنامه به روی دستگاه Android شما نصب خواهد شد، پس از نصب مجددا دستگاه Android را به Mac متصل کنید و اقدام به جابجایی پفراینده ها و پوشه های خود بین دو سیستم عامل کنید، انتقال پفراینده ها می تواند از طریق گزینه های کپی پیست یا کشیدن و رها کردن به صورت خیلی آسان انجام شود.

3- AirDroid

این یک برنامه عالی دیگر است که می تواند برای به اشتراک گذاشتن پفراینده ها و نمایش اعلان ها و پیام ها و ... بین Android و Mac مورد استفاده قرار گیرد.

برای به اشتراک گذاشتن پفراینده ها بین Android و Mac کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

AirDroid را روی Mac خود نصب کنید و اجرا کنید با استفاده از مرورگر من روی گزینه QR در داخل برنامه ضربه زده و برای برقراری ارتباط وارد برنامه نصب شده در گوشی خود شده و دوربین تلفن خود را در مقابل کد QR قرار دهید و آن را تایید کنید تا ارتباط برقرار شود. سپس از طریق برنامه به سیستم Android خود وصل شده می توانید فایل ها را در Mac و Android خود به اشتراک بگذارید. بسکمک از کارهای دیگر نیز می تواند در این برنامه انجام دهید.

4- File Transfer Protocol

یکی دیگر از بهترین روش هایی است که می تواند برای به اشتراک گذاشتن پفراینده ها در Android و Mac مورد استفاده قرار گیرد.

با استفاده از مرورگرهای پفراینده مانند ES File Explorer در دستگاه Android، اتصال FTP بین Android و Mac به راحتی ایجاد کنید و فایل های خود را جابجا کنید برای انجام کار مراحل زیر را انجام دهید:

Mac Terminal را باز کنید و دستور زیر را تایپ کنید:

: sudo -s launchctl load -w / System / Library / LaunchDaemo

در دستگاهAndroid ، برنامه ES File را باز کنید، از بالا سمت چپ روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و سپس FTP را در زیر Network ct FTP انتخاب کنید. با ضربه زدن روی گزینه جدید در دستگاهAndroid ، یک اتصال جدید FTP ایجاد کنید.

FTP ایجاد شده را با پر کردن جزئیات آدرس IP مدیریت کنید.

: ifconfig / grep inet / grep 192

نام کاربری و رمزعبور مورد نظر خود را وارد کنید اکنون روی OK کلیک کنید و سپس پفراینده های Mac خود را در ES File Explorer در زیر سرور پیدا کنید. بنابراین، این ها بهترین روش ها برای انتقال پفراینده ها بین Android و Mac بود. با انجام یکی از روش های ذکر شده در بالا، می توانید انواع پفراینده های خود را به راحتی منتقل کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1408

به "چگونه فایل&zwnjها را بین گوشی اندروید و کامپیوتر مک منتقل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه فایل&zwnjها را بین گوشی اندروید و کامپیوتر مک منتقل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید