35 هزار مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه دریافت نموده اند

به گزارش مجله عکس، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساماندهی مدرسان علمی کاربردی اطلاع داد و گفت: از 93 هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به 35 هزار مدرس تایید شده رسیده ایم.

35 هزار مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه دریافت نموده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به شرایط کنونی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه توانسته سهم خوبی در جذب جوانان مشتاق تحصیل به دست آورد و در این حوزه در حال رقابت با دانشگاه های نظری است.

وی اضافه نمود: در طرح پالایش و ساماندهی مدرسان علمی کاربردی از 93 هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به 35 هزار مدرس تایید شده رسیده ایم که این مدرسین تمام صلاحیت های علمی و دانشی را دارا هستند.

وی در جلسه روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی اظهار کرد: با افزایش کیفیت در آموزش های مهارتی باید به سمت کاربردی تر شدن رشته های دانشگاهی برویم تا بتوانیم در راستای یاری به اقتصاد کشور گام برداریم. در این صورت است که دانش آموختگان حرفه ای تر و کاربردی تر در دانشگاه تربیت خواهند شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مورد ساماندهی مراکز آموزشی گفت: در بعضی مراکز آموزشی اساسنامه وجود نداشت و مدرسین توانایی علمی بالایی نداشتند، در چند سال اخیر یا برنامه های که در راستای افزایش کیفیت در دانشگاه انجام شد، مراکز آموزشی مورد پالایش قرار گرفتند و می توان گفت در حال حاضر تمام مراکز علمی کاربردی دارای اساسنامه و چشم انداز شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1277

به "35 هزار مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 هزار مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید