آبپخش طولانی ترین جاده گردشگری نخلستانی جنوب کشور

به گزارش مجله عکس، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بوشهر گفت: شهر آبپخش به عنوان منطقه صنایع دستی شناخته شده است به همین دلیل از قابلیت گردشگری آن غفلت شده بود که کوشش شده به واسطه نخلستان های سربه فلک کشیده آن بخش گردشگری این شهر نیز تقویت و یک بسته کاملی از گردشگری و صنایع دستی برای گردشگران معرفی گردد.

آبپخش طولانی ترین جاده گردشگری نخلستانی جنوب کشور

سکینه سالاری اعلام کرد: بوشهر با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارد به عنوان نگین سبز جنوب کشور به شمار می رود که با معرفی طولانی ترین جاده نخلستانی جنوب کشور در شهر آبپخش دشتستان کوشش می گردد این قابلیت مهم توریستی استان معرفی گردد.

سالاری یادآور شد: شهر آبپخش به عنوان منطقه صنایع دستی شناخته شدهاست به همین دلیل از قابلیت توریستی آن غفلت شده بود که کوشش شده به واسطه نخلستان های سربه فلک کشیده آن بخش توریستی این شهر نیز تقویت و یک بسته کاملی از توریستی و صنایع دستی برای توریستان معرفی گردد.

وی تاکید نمود: کوشش می گردد با برگزاری جشنوراه های ملی و فراملی شهر آبپخش از نظر توریستی معرفی گردد.

سالاری افزود: کوه نمک، مرز طولانی با خلیج فارس، پس کرانه های بکر و زیبا از جمله دیگر قابلیت های توریستی استان بوشهر است که کوشش می گردد در هفته توریستی بخوبی معرفی و زمینه ای برای جذب توریست در پساکرونا باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش شمار توریستان و توریسم کوشش می گردد در این مدت از فرصت فضای مجازی نسبت به معرفی قابلیت های بکر و جاذبه های توریستی استان اقدام گردد تا در زمان پسا کرونا از این قابلیت ها به نحو مطلوبی استفاده گردد.

سالاری یادآور شد: هفته توریستی در شهر آبپخش به عنوان نگین سبز استان بوشهر با افتتاح اقامتگاه بوم گردی، حضور در جاده توریستی نخلستان و برگزاری جشنواره برداشت خرما شروع می گردد.

معاون توریستی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان بوشهر، پاکسازی سواحل و آثار تاریخی سیراف و دشتستان، روستا گردی از سوی سازمان های مردم نهاد، نشست هنرمندان با موضوع توریستی در اقامتگاه های بوم گردی، رونمایی از کتاب بیطال نوشته مرضیه منصوری زاده که در زمینه چگونگی درمان بیماری توسط پزشکان تجربی با استفاده از داروهای محلی است از جمله دیگر برنامه های هفته توریستی در استان بوشهر است.

وی گفت: برگزاری مسابقه اسب سواری و دوچرخه سواری در مسیرهای توریستی که می تواند به نشاط اجتماعی مردم و دوست داران توریستی یاری کند.

سالاری یادآور شد: همه کوشش ما این است که در شرایط حساس بیماری کرونا در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی هفته توریستی پرباری برگزار گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1337

به "آبپخش طولانی ترین جاده گردشگری نخلستانی جنوب کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "آبپخش طولانی ترین جاده گردشگری نخلستانی جنوب کشور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبپخش طولانی ترین جاده گردشگری نخلستانی جنوب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید