ادامه اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/لرستان خیبر خرم آباد که دومین فصل پیاپی حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را سپری می نماید یک روز پس از خاتمه هفته ششم بازهم دست به تغییر سرمربی زده و با برکناری محسن عاشوری بازهم عبدالله ویسی راهنمایی این تیم را برعهده گرفت تا سناریوی جابجایی ویسی-عاشوری این بار برعکس تکرار گردد.

ادامه اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!

روانخواه، ویسی، عاشوری و بازهم ویسی چهار سرمربی خیبر در لیگ یک بوده و به زعم کارشناسان برای این تغییرات هیچ علت فوتبالی و قانع کننده ای نبود.

عاشوری برترین مربی ماه پیش لیگ یک انتخاب شد و پس از سه پیروزی پیاپی، ملاقات چهارم در خانه مس شهر بابک با تساوی به خاتمه رسید، خیبر بازی پنجم در تهران برابر سایپا بازنده شد و مصاف ششم هم تساوی خانگی با خوشه طلایی؛ اگر یک کارشناس بگوید با چنین نتایجی سرمربی باید اخراج گردد، نگارنده تا آخر عمر، فوتبال نگاه نمی نماید.

مالک باشگاه خیبر، 19 تیر سال جاری تأکید کرد که ویسی اعلام نموده نمی تواند دیگر در لیگ دسته اول مربیگری کند و به فاصله دو بازی تا خاتمه این لیگ و ملاقات مهم با ملوان در جام حذفی، خیبر را تنها گذاشت و عاشوری آمد و حالا پس از اخراج گواردیولای وطنی از فولاد خوزستان، بازهم فیل وی یاد لرستان و راهنمایی خیبر نموده است.

ویسی سیزدهم تیرماه پس از باخت خانگی دو بر صفر خیبر برابر مس کرمان، ادعا کرد که در خاتمه لیگ دسته اول، ناگفته های زیادی را رسانه ای خواهد نمود و معتقد بود که اتفاقات غیرفوتبالی باعث شده که خیبر در چند هفته نتیجه نگیرد و در خاتمه لیگ افشاگری می نماید.

چهار روز پس از این صحبت ها و در اقدامی عجیب ویسی جای خودش را در نیمکت خیبر به محسن عاشوری داد و به گونه ای رفتار شد که این کار به نفع طرفین است و خبری از بگم بگم های وی هم نبود و حالا هم در اقدامی عجیب تر ویسی به خیبر برگشته و با این سناریوها بازهم باید منتظر کارهای عجیب و غریب در تیم خیبر خرم آباد باشیم.

نکته جالب توجه در مورد این تغییرات، سکوت مسئولان باشگاه خیبر است و بدون هیچ توضیحی دست به تغییر کادر فنی می زنند. درست است که خیبر تیم شخصی است و مالک دارد اما جایگاه معنوی این تیم به مردم دیار لرستان تعلق دارد و با هیچ مبلغی قابل معاوضه نیست.

خیبر از تیم های باسابقه و قدیمی فوتبال کشورمان است و در همه استان ها احترام خاصی برای سجل فوتبال لرستان قائل هستند اما با تغییرات ناگهانی و غیرکارشناسی سرمربی ها باید منتظر لقب جدیدی برای این تیم باشیم و به قول یکی از دوستان الخیبر...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1949

به "ادامه اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید