استعدادیاب منچستریونایتد در پی مهدی طارمی؟

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: مهدی طارمی سرشناس ترین لژیونر فوتبال ایران است. او این روز ها در پورتو مشغول هنرنمایی است و در رقابت های لیگ و البته لیگ اروپا، یکی از چهره های تاثیرگذار تیمش است. مهدی بعد از آنکه تیمش را در اروپا برابر لاتسیو موفقیت رساند به سد محکمی به نام لیون برخورد کرد.

استعدادیاب منچستریونایتد در پی مهدی طارمی؟

به گزارش خبرنگاران، پورتو و مهدی طارمی نتوانستند در ملاقات رفت برابر لیون کاری از پیش ببرند و بازی را باختند. با این حال به نظر می رسد اتفاق جالبی در این ملاقات افتاده که حالا سایت weallfollowunited به آن اشاره نموده است. این رسانه انگلیسی نوشته که استعدادیاب منچستریونایتد بازی تیم های پورتو و لیون را از نزدیک دیده تا شرایط مهدی طارمی، مهاجم تیم پورتو را ارزیابی کند.

البته عنوان شده که استعدادیاب های دیگری از لیورپول و بایرن مونیخ هم در استادیوم حاضر بوده اند.

این گزارش در شرایطی مطرح شده که بعید است استعدادیاب منچستریونایتد فقط برای مهدی طارمی پا به این استادیوم گذاشته باشد. کار استعدادیاب های اروپایی همین است و با زیرنظر گرفتن بازی های مهم اروپایی سعی در دنبال کردن بازیکنان مطرح دارند که شاید مهدی طارمی هم یکی از آن ها باشد. اینکه این استعدادیاب فقط به خاطر مهدی طارمی پا به استادیوم پورتو گذاشته باشد کمی با واقعیت های موجود در تضاد است. هرچند که مهدی آن قدر توانایی دارد که برای خط حمله هرتیمی هنرنمایی کند، ولی این بازیکن به زودی 30 ساله می گردد و سخت است پذیرفت که شانس بازی کردن در تیم های فوق مطرح اروپایی را به این راحتی به دست بیاورد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2091

به "استعدادیاب منچستریونایتد در پی مهدی طارمی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعدادیاب منچستریونایتد در پی مهدی طارمی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید