افزایش فشار انتقاد از مسئولان گل گهر، استعفا یا برکناری عاملان جعل

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، ماجرای جنجالی بازیکن گابنی گل گهر خصوصا گزارش پلیس فتا که وقوع یک تخلف کم سابقه را مورد تایید قرار داده تنها به صدور رای کمیته انضباطی و نتایج سه بر صفر در مسابقات هفته های گذشته این باشگاه ختم نخواهد شد.

افزایش فشار انتقاد از مسئولان گل گهر، استعفا یا برکناری عاملان جعل

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه سه مسابقه تیم فوتبال گل گهر با حضور اریک بایناما را سه بر صفر به سود تیم های استقلال، سپاهان و پیکان بیان کرد اما بر اساس بند آخر حکم، این کمیته در گام بعدی کوشش ها برای شناسایی عاملان این تخلف که مرتکب یک جرم تعیین شده اند ادامه خواهد داشت.

بر این اساس علاوه بر فشار نقدها بیرونی بعلاوه آنالیز ابعاد مجرمانه جرم تقلب و جعل اسناد، در داخل شهر سیرجان، وزارت صنایع و حتی خود باشگاه گل گهر نیز اعتراضاتی نسبت به این اقدام اجرا شده است.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد بعضی مدیران مرتبط خواهان رسیدگی و آنالیز دقیق موضوع و شناسایی عاملان ارائه نامه غیرواقعی از جانب باشگاه گل گهر به فدراسیون فوتبال شده اند که این موضوع پیامدهای سنگینی به همراه خواهد داشت.

آنچه مسلم است نامه های باشگاه گل گهر در ارتباط با بازیکن گابنی به وسیله یکی از نمایندگان این باشگاه به فدراسیون فوتبال ارائه شده و سوال اصلی اینجاست که چه کسی نسبت به تهیه و ارسال نامه های جعلی اقدام نموده و با کدام یک از مسئولین یا عوامل وابسته به این باشگاه در ارتباط بوده است؟

مطالبه مسئولین مرتبط و حتی بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه گل گهر شفاف شدن موضوع تقلب و شناسایی عوامل این اتفاق است که در صورت وقوع هرگونه تخلفی افراد مرتبط با موضوع شناسایی شده و با آنها برخورد جدی صورت پذیرد.

هر چند در این پرونده تنها باشگاه گل گهر مقصر نیست اما این احتمال مطرح است که در صورت پیدا شدن مقصران و عاملا جعل و تخلف باید با آنها برخورد و یا خودشان استعفا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1964

به "افزایش فشار انتقاد از مسئولان گل گهر، استعفا یا برکناری عاملان جعل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فشار انتقاد از مسئولان گل گهر، استعفا یا برکناری عاملان جعل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید