سرنوشت عجیب ستاره استقلالی ، انتخابی برای از چاله به چاه افتادن!

به گزارش مجله عکس، دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال راستا عجیبی را در این 3 سال در فوتبال ایران پیمود.

سرنوشت عجیب ستاره استقلالی ، انتخابی برای از چاله به چاه افتادن!

به گزاترش خبرنگاران آنلاین، رشید مظاهری سال هاست که از جلد آن دروازه بان خوب و استاندارد بیرون آمده و به یک گلر پرحاشیه و نه چندان مطمئن تبدیل شده است.

او تراکتور را بدجوری رها کرد و به استقلال پیوست. در استقلال هم که حتما خاطرتان هست چه اتفاقاتی رخ داد؛ درگیری با محمود فکری و فرهاد مجیدی و بعد از آن حضور در سپاهان. رشید که ابتدای عضویت در سپاهان فکر می کرد همه مشکلاتش حل شده، خیلی زود آغاز کرد به طعنه زدن به سبک بازی تیم سابقش؛ آنچه طرفداران استقلال را دلخور کرد. با این حال خیلی زود روزهای بد او از راه رسید و مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ توپی نه نگفت. فصل نو با تغییر مربی می توانست برای او شفابخش باشد، اما اینجا هم اوضاع خوب پیش نرفت.

مظاهری در 2 هفته ابتدایی لیگ بیست ودوم مرتکب 2 اشتباه بزرگ شد و در هر 2 مورد خوش اقبال بود که تیمش هزینه هنگفتی نپرداخت. او در بازی با استقلال در حالی بیرون از محوطه جریمه ریسک بازی با توپ را به جان خرید که جعفر سلمانی توپ را از این دروازه بان گرفت. داور البته با اعلام خطا، رشید را نجات داد، هرچند بعضی کارشناسان داوری عقیده داشتند خطایی رخ نداده است. مظاهری هفته دوم برابر نساجی هم همین اشتباه را تکرار کرد و این بار خطای واضح تر داوری به فریاد او رسید. این دروازه بان قطعا باید به خاطر خطا روی مهاجم نساجی بعد از لو دادن توپ اخراج می شد، اما داور در سوت خودش ندمید و باز هم سپاهان در امان ماند. بعد از این 2 اشتباه بزرگ بود که خبر بازگشت پیغام نیازمند به سپاهان منتشر شد؛ گلر جوان و محبوبی که نسبت به رشید نوسان کمتری هم دارد.

بدون شک پایگاه اجتماعی نیازمند بین طرفداران سپاهان قابل مقایسه با مظاهری نیست و همین مسئله کار رشید را سخت خواهد نمود. باید دید انتخاب مورایس کیست و او در ادامه به کدامیک از دروازه بان هایش بیشتر اعتماد می نماید، اما به طور کلی مسیری که مظاهری در این مدت پیمود، چندان ایده آل نبود. او اعتماد تراکتوری ها و استقلالی ها را از دست داد و از یکه تازی در تبریز و رقابت با حسین حسینی افول نموده در تهران، به جایی رسید که شاید در ماه های منتهی به جام جهانی ناچار گردد از روی نیمکت نمایش های نیازمند را دیدن کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2162

به "سرنوشت عجیب ستاره استقلالی ، انتخابی برای از چاله به چاه افتادن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب ستاره استقلالی ، انتخابی برای از چاله به چاه افتادن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید