افزایش 4درصدی بودجه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه های دانشگاه

به گزارش مجله عکس، رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به افزایش حدود 4 درصدی بودجه دانشگاه برای سال 99 اظهار کرد: این میزان با توجه به افزایش حدود 20 درصدی هزینه ها، کفاف اداره دانشگاه را نخواهد داد.

افزایش 4درصدی بودجه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه های دانشگاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر سید احمد معتمدی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب به آخرین شرایط تخصیص بودجه جاری دانشگاه امیرکبیر اشاره نمود و اضافه کرد: متاسفانه با گذشت حدود 11 ماه از سال میزان تخصیص بودجه دانشگاه ها و همچنین دانشگاه امیرکبیر بسیار پایین است و هنوز حدود 25 درصد از بودجه ای سال به دانشگاه داده نشده است.

وی در ادامه توضیح داد: سازمان برنامه و بودجه کشور قول داده است تا سرانجام سال تخصیص صد درصدی از بودجه جاری سال در دانشگاه امیرکبیر اتفاق بیفتد و همانطور که عنوان شد تا کنون 75 درصد از بودجه ما تخصیص یافته است.

رییس دانشگاه امیرکبیر همچنین خاطر نشان کرد: میزان افزایش بودجه سال 99 دانشگاه حدود 4 درصد بوده است که با توجه به میزان تورم و افزایش حدود 20 درصدی حقوق و مزایای پرسنل که مجموعه رشد هزینه ها به 20 درصد می رسد این میزان افزایش بودجه به هیچ عنوان کفاف اداره دانشگاه را نخواهد داد.

دکتر معتمدی تاکید نمود: امیدوار هستیم مجلس شورای اسلامی تصمیمی در جهت افزایش بودجه دانشگاه امیرکبیر در سال 99 داشته باشد و ما در این زمینه رایزنی های خود را انجام می دهیم. در این راستا هفته گذشته نیز روسای دانشگاه های سطح یک با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور جلسه ای را برگزار کردند و قول هایی برای برطرف نگرانی دانشگاه ها داده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 743

به "افزایش 4درصدی بودجه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه های دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 4درصدی بودجه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه های دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید