افشای جزییات تازه از هواپیمای ناپدید شده مالزی

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: شرکت هواپیمایی مالزی خاطرنشان کرد، به نظر می رسد یاری خلبان هواپیمای مسافربری ناپدید شده آخرین کلمات و پیغام های ارسالی را به برج مراقبت منتقل نموده است.

افشای جزییات تازه از هواپیمای ناپدید شده مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، احمد جوهری یحیی رئیس شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز امروز دوشنبه در کنفرانس خبری تاکید نمود، تحقیقات اولیه نشان می دهد که یاری خلبان هواپیمای مسافربری ناپدید شده کسی است که به آرامی گفته است شب بخیر، همه چیز خوب است.

بر اساس این گزارش مقام های رسمی مالزی پیش از این اعلام نموده بودند که این پیغام در آخرین لحظه ارتباط مخابراتی این هواپیما با برج مراقبت گفته شده است. اطلاعات ماهواره ای نشان می دهد که هواپیمای مسافربری مالزی پس از قطع ارتباط مخابراتی در دو راستا احتمالی به پرواز ادامه داده است: یک راستا به سوی تایلند و مرزهای قزاقستان و ترکمنستان بوده و راستا دیگری به سوی اندونزی و اقیانوس هند.

پلیس مالزی در حال تحقیق برای یافتن علت اصلی این مساله است. محققان بر این باورند که فرد یا افرادی راستا پرواز این هواپیما را تغییر داده اند. هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه گذشته در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 343

به "افشای جزییات تازه از هواپیمای ناپدید شده مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جزییات تازه از هواپیمای ناپدید شده مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید