آشنایی با باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

به گزارش مجله عکس، باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

باغ ها همواره از جاذبه هایی هستند که طبیعت و آرامش بینظیرشان گردشگران را به خود جلب می نماید، برخی از باغ ها آنقدر خاص و افسون گرند که به شهرت جهانی رسیده اند و زیبایی طبیعتشان هر بازدیدکننده ای را شیفته می نماید. باغ گرمسیری نونگ نوچ (Nong Nooch) پاتایا از این دست از باغ هاست و بازدید از آن را نباید از دست داد، تایلند را همه به طبیعت چشم نوازش می شناشند پس تعجب انگیز نیست که در این کشور باغی را پیدا کنید که در زیبایی بی همتاست. در اینجا در میان درختان و گل های باشکوه قدم می زنید، در دریاچه ای تماشایی قایق سواری می کنید، بر پشت فیل های دوست داشتنی می نشینید و محو تماشای نمایش فرهنگی تایلند می شوید. برای آشنایی بیشتر با باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا خبرنگاران را همراهی کنید.

آشنایی با باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

اینجا باغی است که در آن ترکیب جذابی از زیبایی طبیعی، فرهنگ تایلندی و تفریحات خانوادگی را کشف می کنید. در بین باغچه هایی که به زیبایی هر چه تمام تر گل آرایی شده اند گردش و نمایش دل انگیز گل های استوایی رنگارنگ را تحسین کنید. همانطور که سرمست از عطر گل ها و چمن های تازه هستید تفریحاتی مثل دوچرخه سواری، فیل سواری و قایق سواری انتظارتان را می کشند. سوار یک قایق پارویی شوید و به دل دریاچه بزنید تا باغ شناور جذاب در جلوی چشمنتان ظاهر گردد. حتی می توانید تور اتوبوس گردی داشته باشید، ریلکس و راحت بر روی جایگاه اتوبوس بنشینید و تا می توانید از این همه زیبایی لذت ببرید.

در گوشه ای از باغ نمایش های شاد، مهیج و پرزرق و برق را تماشا کنید و یا به بازدید از نمایشگاه ماشین های اسپورت بروید. حتما زمانی را در نظر بگیرید تا در نمایش های فرهنگی تایلندی شرکت کنید و در آنجا هر چه به فرهنگ سنتی تایلند مربوط است را یکجا ببینید. زیباترین بخش باغ گرمسیری نونگ نوچ، باغ های موضوعی و افسانه ای اش است، باغ هایی که جوایز زیادی را از نمایشگاه معروف گل چلسی برنده شده اند. در اینجا باغ هایی را پیدا می کنید که به گل ها و درختان بونسای، کاکتویس، ارکیده، نخل و رز اختصاص پیدا نموده اند. با گردش در باغ از دیدن چمن ها و پرچین های زیبا که در بین آن ها فواره ها، آلاچیق ها و حوضچه ها قرار گرفته است به شگفتی می افتید. در گوشه ای از باغ مجسمه های حیوانات و درختان هرس شده زیبایی خودنمایی می نمایند که وادارتان می نمایند خودتان را به آن سمت باغ برسانید.

حتی می توانید اینجا در سرزمین تایلند، باغ فرانسوی، باغ اروپایی، باغ استون هنج و چندین باغ دیگر را ببینید که همگی از بخش های مختلف باغ نونگ نوچ هستند. تماشای گل های قلبی باغ را از دست ندهید در اینجا همه گل ها به شکل قلب گل آرایی شده اند و با دیدن آن ها مملوء از عشق و محبتی جاودانه می شوید. در باغ یک پل آسمان به طول 3 کیلومتر کشیده شده که با رفتن به روی آن چشم انداز زیبایی از باغ های پرپیچ و خم و شکل گل ها را از نمای بالا می بینید و چهره ای متفاوت از باغ را از نظر می گذرانید. می توانید در قسمت باغ وحش باغ از نزدیک حیوانات بامزه ای مثل آهو، طوطی و لاک پشت را ببینید و جهانی متفاوتشان را از نزدیک تجربه کنید.

برای رسیدن به این باغ دل فریب باید از پاتایا 40 دقیقه به سمت جنوب بروید، می توانید تاکسی و یا راننده شخصی کرایه کنید تا خودتان را به یکی از دل انگیزترین باغ های جهان برسانید. این باغ هر روز باز است و هرینه ورودی اش شامل تماشای نمایش های فرهنگی آن هم می گردد. در باغ رستوران هایی هست که غذاهای چینی، هندی و تایلندی سرو می نمایند حتی می توانید با خودتان غذا بیاوید و در میان این همه مناظر طبیعی و زیبا پیکنیک برپا کنید.

منبع: expedia.co.in

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 174

به "آشنایی با باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید