اندروید گو برای گوشی های دارای حافظه رم پایین تر از 2 گیگابایت اجباری می گردد

به گزارش مجله عکس، در حال حاضر بسیاری از پرچم داران اندرویدی با مقدار زیادی حافظه رم روانه بازار می شوند. اما در این میان سالانه تعداد زیادی از گوشی های پایین رده اندرویدی همچنان حافظه رم بسیار پایینی دارند. اما حالا طبق سندی که به تازگی فاش شده، گوگل به شرکت ها اعلام نموده که تمام گوشی های اندرویدی استاندارد باید از حداقل 2 گیگابایت حافظه رم بهره ببرند و برای حافظه رم پایین تر از این محدوده فقط می توانند از اندروید گو استفاده نمایند.

اندروید گو برای گوشی های دارای حافظه رم پایین تر از 2 گیگابایت اجباری می گردد

بنابراین از سه ماهه چهارم 2020 تمام گوشی هایی که با نسخه اصلی اندروید 10 یا اندروید 11 ارائه می شوند، باید مجهز به حداقل 2 گیگابایت حافظه رم باشند. گوشی های فعلی که دارای حافظه رم کمتر از 2 گیگابایت هستند لازم نیست به اندروید گو مهاجرت نمایند و می توانند کماکان به عنوان گوشی اندرویدی استاندارد در بازار حضور داشته باشند.

روی هم رفته این قانون جدید گوگل منجر به افزایش قابل توجه تعداد گوشی های مبتنی بر اندروید گو می گردد. پیش از این، گوگل توصیه نموده بود که گوشی های دارای حافظه رم کمتر از 1 گیگابایت از این نسخه اندروید بهره ببرند ولی این موضوع اجباری نبود که حالا به یک اجبار تبدیل شده است. همچنین سقف 2 گیگابایتی برای این گوشی ها منجر به افزایش سرعت آن ها می گردد و ضمناً تنوع قیمت آن ها هم بیشتر خواهد شد.

باید خاطرنشان کنیم که گوگل حداقل حافظه رم مورد احتیاج برای گوشی های دارای اندروید گو را هم افزایش داده است. چنین گوشی هایی در حال حاضر به حداقل 512 مگابایت حافظه رم احتیاج دارند ولی گوگل حالا از شرکت های سازنده گوشی های مبتنی بر اندروید گو می خواهد اگر خواهان ارائه اپلیکیشن های گوگل هستند، باید گوشی های دارای حداقل 1 گیگابایت حافظه رم را روانه بازار نمایند.

  • 11 ویژگی جدید اندروید 11

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1165

به "اندروید گو برای گوشی های دارای حافظه رم پایین تر از 2 گیگابایت اجباری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید گو برای گوشی های دارای حافظه رم پایین تر از 2 گیگابایت اجباری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید