اپل ایرپادز با کمک سیری یک طراح را از مرگ حتمی نجات داد

به گزارش مجله عکس، در ماه های اخیر خبرهای زیادی مبنی بر نجات جان افراد از طریق ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ منتشر شده، اما این بار یکی دیگر از گجت های پوشیدنی اپل یعنی ایرپادز توانسته جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات دهد. این شخص، طراحی است که در نیوجرسی زندگی می کند و اخیرا در مصاحبه ای توضیح داده که چگونه ایرپادز او پس از آنکه در محل کار خود از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد، توانست جان او را از مرگ نجات دهد. سوزان پوتمن 60 ساله که به عنوان طراح گل و گیاه کار می کند، اغلب در حین کار از طریق ایرپادز خود به موسیقی گوش می داد. اما چه کسی فکرش را می کرد که عشق او به موسیقی واقعاً روزی به نجات زندگی او منجر شود؟

اپل ایرپادز با کمک سیری یک طراح را از مرگ حتمی نجات داد

او در مصاحبه ای که با مجله People انجام داده در مورد حادثه ای که برایش پیش آمده این چنین گفت: من روی یک تاج گل نعل اسبی کار می کردم و به دقت مشغول چینش صحیح گل ها بودم. برای بررسی این تاج گل از زوایای مختلف، چند گامی به عقب رفتم، اما نمی دانستم دقیقاً پشت سر من روی زمین جعبه ای افتاده است. همین عامل باعث شد تا از پشت به عقب زمین بخورم و سرم به تیزی های روی این جعبه برخورد کرد.

پوتمن در ادامه می گوید که مطمئن نبوده که کاملاً هوشیار بوده یا نه، اما کمی بعد به یاد آورده که ایرپادهایش در گوشش قرار دارند، برای همین به سادگی گفته: هی سیری، با 911 تماس بگیر. خوشبختانه این گجت های پوشیدنی همانطور که انتظار می رفت کار کردند و پوتمن بلافاصله به یک اپراتور 911 وصل شد که تا رسیدن پلیس و امدادگران با او صحبت می کرد. او در مصاحبه خود ادامه داد: تنها چیزی که به یاد دارم این است که دو پلیس به آنجا رسیدند و یکی از آن ها حوله ای را به زیر سرم گرفت و به دیگری می گفت که به آمبولانس بگو همین الان به آنجا برسند زیرا من خون زیادی از دست داده بودم. خانم پوتمن در ادامه افزود: راستش، اگر 15 دقیقه دیگر می گذشت، مطمئن نبودم که حالا اینجا باشم. هیچ شکی در آن نیست، اگر ایرپادهایم را نداشتم تا الان مرده بودم.

در بیمارستان مشخص شد که پوتمن هفت سوزن به سرش فرو رفته و حتی تشخیص داده شد که امکان دارد که ضربه مغزی شده باشد، به همین دلیل او نمی توانست به مدت یک ماه به هیچ نوع صفحه نمایشی نگاه کند. از آن زمان، او بهبودی کامل پیدا کرده و به محل کار خود بازگشته تا روی چیدمان گل ها کار کند، و دوباره موقع کار با ایرپادز موسیقی گوش می کند. این زن طراح که از این حادثه جان سالم به در برده پس از تعریف داستان برای دوستانش متوجه شده که بیشتر آن ها از اینکه ایرپادز می تواند به این شکل استفاده شود بی اطلاع بوده اند. او در این رابطه می گوید: من دوستان زیادی دارم که بعد از حادثه ای که برایم پیش آمد ایرپاد خریدند و نحوه استفاده از سیری را یاد گرفتند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2026

به "اپل ایرپادز با کمک سیری یک طراح را از مرگ حتمی نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ایرپادز با کمک سیری یک طراح را از مرگ حتمی نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید