قرار نیست مسی به بارسلونا بازگردد

به گزارش مجله عکس، تهران (پانا) - رییس باشگاه بارسلونا تاکید نمود برنامه ای برای بازگشت مسی به این باشگاه وجود ندارد و قرار است بارسلونا را با ترکیبی از باتجربه ها بسازد.

قرار نیست مسی به بارسلونا بازگردد

به گزارش ایرنا، خوان لاپورتا در برنامه تو خواهی گفت رادیو کاتالونیا در پاسخ به این پرسش که علاقمند به بازگشت مسی به نیوکمپ هست یا خیر، عنوان نمود: علاقمند هستم زیرا مسی یکی از بزرگان است، اما هیچ تماس شخصی بین ما وجود ندارد، زیرا او در پاریس است. البته که من همیشه او را با محبت به یاد می آورم. ضمن اینکه درباره گزینه بازگشت وی به نیوکمپ باید بگویم هیچ پیامی از مسی و مدیر برنامه او برای بازگشت به بارسا دریافت ننموده ام و ما هم اکنون به آن فکر نمی کنیم.

وی تاکید نمود: در حال ساختن یک تیم تازه با بازیکنان باتجربه هستیم. اما به لیونل مسی که برترین بازیکن دنیا است، به عنوان یک بازیکن و یک فرد شایسته احترام قائل هستم.

رییس باشگاه بارسلونا درباره حضور تیم بارسلونا در لالیگا و لیگ اروپا هم اظهار داشت: تیمی قوی برای قهرمانی در لالیگا داریم و با تیم خوب و مربیگری فوق العاده ژاوی به آخرین مرحله رقابت ها خواهیم رسید.

لاپورتا درباره جابجایی و تعویض یا تمدید بازیکنان هم تشریح کرد: درباره دمبله باید بگویم او را دوست دارم و بازیکن بزرگی است. به دمبله هم مانند سرخئی روبرتو که قراردادش در 20 دسامبر منقضی می گردد پیشنهاد دادیم که اگر توافق حاصل گردد در تیم خواهد ماند.

وی ادامه داد: درباره انتخاب هالند یا امباپه هم باید بگویم که هر چند هالند به وضوح اعلام نموده که می خواهد برای بارسا بازی کند اما هر 2 باید ابراز تمایل رسمی نمایند تا به بارسا بیایند و اگر این کار را ننمایند، کار ما سخت خواهد بود. هنوز خواسته های خود را به ما منتقل ننموده اند و با این شرایط، حضور آنها در بارسلو شاید محقق نگردد.

رییس باشگاه بارسلونا در پاسخ به اینکه محمد صلاح را دوست دارید یا لواندوفسکی را گفت: هیچ اسمی از افراد نمی برم، اما بازیکنان خوب دوست دارند به بارسا بیایند. درباره ژائو فلیکس فقط بگویم که فلیکس را خیلی دوست دارم و مدیر برنامه او این را می داند و امیدوارم او را در تابستان داشته باشیم.

لاپورتا در بخشی دیگر از این گفت و گو، درباره ارقام قرارداد باشگاه بارسلونا با حامی خود اسپاتیفای هم شرح داد: قرارداد خوبی است و در واقع برترین قرارداد تاریخ است، زیرا ما را به یک شرکت معروف که تقریباً همه روی موبایل خود دارند، مرتبط می نماید. کوشش می کنم تا آخر هفته ارقام را تعیین کنم، اما به طور حتم این رقم باشگاه را از شرایط کنونی رها می نماید ضمن اینکه باشگاه را به دنیای موسیقی و فناوری مرتبط می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2095

به "قرار نیست مسی به بارسلونا بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار نیست مسی به بارسلونا بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید