این دو پرسپولیسی اصلا قابل قیاس نیستند ، گل محمدی از پرسپولیس برود چه کسی بیاید؟

به گزارش مجله عکس، مهاجم سابق پرسپولیس میگوید قهرمان نشدن این تیم در این فصل ناکامی محسوب نمی گردد.

این دو پرسپولیسی اصلا قابل قیاس نیستند ، گل محمدی از پرسپولیس برود چه کسی بیاید؟

به گزارش خبرنگاران مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قهرمان نشدن سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر برای آنها ناکامی محسوب می گردد، تأکید کرد: من اینطور فکر نمی کنم و قهرمان نشدن پرسپولیس را نمی توان اینطور تفسیر کرد که آنها ناکام شدند. پرسپولیس پنج فصل پیاپی قهرمان ایران شد و هر سال مدعی جدی قهرمانی است.

رأفت در پاسخ به این پرسش که آیا موافق ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس است یا خیر، گفت: شما باید این را در نظر بگیرید که اگر یحیی گل محمدی برود در این شرایط چه کسی می خواهد جای او را در پرسپولیس بگیرد. طبیعتاً اگر مربی تازه بیاید پرسپولیس احتیاج به زمان خواهد داشت تا با این تغییرات کنار بیاید، ولی الان یحیی گل محمدی و بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر دارند و فکر می کنم ثبات در کادر فنی از هر چیزی مهمتر است. من معتقدم حفظ گل محمدی در پرسپولیس تصمیمی درست است، ولی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت گردد.

وی در انتها راجع به عملکرد مهاجم برزیلی پرسپولیس خاطر نشان کرد: پریرا با لوکادیا قابل قیاس نیست و این مهاجم برزیلی انتظارات را برآورده نکرده است. البته او در بازی با مس کرمان بدشانس بود که نتوانست برای پرسپولیس گل بزند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2267

به "این دو پرسپولیسی اصلا قابل قیاس نیستند ، گل محمدی از پرسپولیس برود چه کسی بیاید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دو پرسپولیسی اصلا قابل قیاس نیستند ، گل محمدی از پرسپولیس برود چه کسی بیاید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید