بازدید از زیبایی های انگلستان در زمستان را نباید فراموش کنید

به گزارش مجله عکس، سفر به انگلستان و بازدید از جاذبه های مختلف آن آرزوی هر انسان مشتاق به سفر کردن است. انگلستان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین کشورهای قاره سبز است و به علت موقعیت قرارگیری و اقلیم خاص، آب وهوای آن تا حدودی با اروپا تفاوت دارد. گرچه که انگلستان اولین گزینه برای گذران تعطیلات زمستانی در اروپا به تعداد نمی آید، اما باید بدانید که این کشور اقلیم 4 فصل دارد و هریک از فصول آن جذابیت های زیادی برای گردشگر ها دارند. در این مقاله می خواهیم با شناساندن جاذبه های زمستانی در انگلستان، این کشور را در فهرست مسافرت های شما در این فصل سرد قرار دهیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

بازدید از زیبایی های انگلستان در زمستان را نباید فراموش کنید

جهانگرد های کمتری در زمستان به انگلستان می آیند

شاید برای شما این علت قانع نماینده نباشد اما زمانی که با خیابان ها و مکان های دیدنی خلوت تر روبرو شوید، نظرتان به کلی تغییر خواهد نمود. در زمان خلوت بودن، بازدید و گردش از مکان های مختلف ساده تر است و این بر جذابیت گردشگری در یک ناحیه می افزاید. البته این در صورتی است که شما سکوت و آرامش را دوست داشته باشید و از جاهای شلوغ فرار کنید.

قدم زدن های صبحگاهی در طبیعت یخ زده

یکی از سرگرمیات لذت بخش که بسیار انرژی زا هم هست قدم زدن در هوای سرد و زمین یخ زده جنگلی است. تصور کنید در یک روز سرد به همراه مه که قسمت جدایی ناپذیر اقلیم انگلستان است، در یک جنگل سوزنی برگ با درختان مرتفع پا گذاشته اید. این کار جذابیت و جادوی زیادی برای شما به همراه دارد.

بازارهای کریسمس در انگلستان

بازارهای سنتی و قدیمی و مراکز خرید مدرن در لندن و سایر شهرهای انگلستان در زمان کریسمس حال وهوای خاصی پیدا می نمایند که گردش و سرگرمی در آن ها خالی از لطف نیست. بعلاوه تخفیف هایی که این فروشگاه ها به مناسبت سال نو به مشتریان می دهند هم بسیار وسوسه نماینده است

منظره ها طبیعی گوناگون در زمستان

یکی از چیزهایی که انگلستان را نسبت به بسیاری از کشورها متفاوت می نماید، اقلیم آن خصوصا در فصل زمستان است. در حالی که درخیابان مه آلود قدم می زنید لحظاتی بعد ممکن است ناچار به استفاده از عینک آفتابی خود باشید. این غیره منتظره بودن هوا یکی ازجذابیت های انگلستان است که اتفاقا در ادبیات این کشور و داستان های مشهور از نویسندگان نامی انگلیسی نمود بسیاری پیدا نموده است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد انگلستان به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1792

به "بازدید از زیبایی های انگلستان در زمستان را نباید فراموش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از زیبایی های انگلستان در زمستان را نباید فراموش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید