بازی River City Girl 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش مجله عکس، مدتی پیش استودیو WayForward به صورت رسمی از بازی River City Girls 2 رونمایی کرد. این اثر همان گونه که از نامش تعیین است، دنباله ای برای بازی River City Girls است که در سال 2019 میلادی منتشر شده بود و توانست مورد استقبال فراوان هواداران بازی های اکشن بزن و بکش قرار بگیرد.

بازی River City Girl 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

در واقع، River City Girls یک نسخه فرعی از مجموعه بازی های قدیمی Kunio-kun به شمار میرود. با این حال، به خاطر اینکه به احتمال زیاد با بازی های شورش در شهر (Street of Rage) بیشتر آشنا شوید، می توان این بازی را تقریباً مشابه شورش در شهر دانست.

بازی River City Girls 2 برای اولین بار در جریان رویداد Limited Run Games معرفی گردید. همچون قسمت اول، قسمت دوم را هم استودیو WayForward خواهد ساخت و وظیفه انتشار آن هم بر عهده استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) خواهد بود. بازی River City Girls 2 قرار است در سال 2022 میلادی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) منتشر گردد. نسخه فیزیکی بازی به وسیله Limited Run Games فراوری خواهد شد.

هرچند با توجه به نمایش نو بازی اطلاعات بسیاری از این قسمت اعلام نشده است اما می دانیم که وقایع River City Girls 2 مدت کوتاهی پس از قسمت اول رخ می دهد و دوباره شما را در نقش دو شخصیت اصلی آن قسمت یعنی کیوکو (Kyoko) و میساکو (Misako) قرار می دهد. البته قرار است آن ها با دوستان نوی هم در این بازی روبه رو شوند که می توانید با آن ها هم بازی کنید و دوباره با آدم های بد در خیابان به مبارزه بپردازید.

در توضیحات بازی بعلاوه آمده است که این قسمت دارای حرکت های نو، دشمنان نو، استخدام های نو ، محیط های نو و بازگشت یک دشمن قدیمی خواهد بود. علاوه بر آن، شوخ طبعی فوق العاده و پمپاژ آدرنالین همچون قسمت قبلی در River City Girls 2 هم دیده خواهد شد. بازی دارای بخش کوآپ دونفره به صورت محلی یا آنلاین خواهد بود. امکان بازی به صورت کوآپ آنلاین در قسمت قبل وجود نداشت.

با این حال، این همه ماجرا نیست. WayForward بعلاوه بازی River City Girls Zero را هم معرفی نموده است. این اثر در واقع نسخه بازسازی شده و بومی شده بازی Shin Nekketsu Koha: Kunio-tachi no Banka است که در سال 1994 برای کنسول سوپر فامیکام عرضه شده بود. این اولین قسمتی از مجموعه بازی Kunio-kun است که در آن دو شخصیت کیوکو و میساکا به اسم شخصیت قابل بازی شروع کار خود را در این مجموعه بازی شروع کردند. حال با بازسازی این بازی می توانید به چیزی حدود 30 سال پیش بازگردید و اولین ماجراجویی آن ها را هم تجربه کنید. طبق گفته های سازندگان، بازی River City Girls Zero گیم پلی قسمت اصلی را حفظ نموده و در کنار آن افتتاحیه ای نو و میان پرده های نو، صدای نو ضبط شده و یک قطعه اصلی موسیقی نو خواهد بود که با هنرنمایی مگان مک دافی (Megan McDuffee) ساخته خواهد شد.

قسمت قبلی این بازی تجربه ای فوق العاده در میان بازی های این ژانر ارائه می داد و به همین دلیل بسیار مشتاق هستیم تا دنباله بازی عرضه گردد و ببینیم سازندگان چه چیزهایی را در این قسمت در نظر گرفته اند. اگر مشتاق هستید که بدانید قسمت اول چه ویژگی هایی دارد و چرا آن را بسیار هیجان انگیز و مهم می دانیم، می توانید نقد و آنالیز بازی River City Girls را در سایت خبرنگاران مگ مطالعه کنید.

منبع: Gemtasu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1779

به "بازی River City Girl 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی River City Girl 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید