ویزای کانادا: با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟

به گزارش مجله عکس، می خواهیم درباره یکی از معتبرترین ویزاهای دنیا صحبت کنیم. ویزایی که مجوز ورود به بیش از 10 کشور دیگر را در اختیار دارندگان خود قرار می دهد. ویزای کانادا، بعد از امریکا معتبرترین ویزا در دنیا است. چرا که دارندگان آن می توانند علاوه بر کانادا به بسیاری از کشورهای دیگر نیز سفر نمایند. ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با دریافت ویزای کانادا از این امتیاز بهره مند می شوند. اما با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ و ورود به هر یک از این کشورها چه شرایطی دارد؟ در این مطلب به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

ویزای کانادا: با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

کانادا از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان است. طبیعت فوق العاده زیبا، شهرهایی مدرن با سطح فرهنگی بالا، دانشگاه های معتبر، شرایط عالی شغلی و صدها ویژگی مثبت دیگر، کیفیت زندگی در کانادا را به بالاتر از حد استاندارد رسانده اند. این دلایل کافی است تا کانادا در میان سایر کشورهای جهان جز امن ترین و مناسب ترین کشور برای سفر، تحصیل و یا سرمایه گذاری شناخته گردد. البته ورود به این کشور چه برای گردش چه برای سرمایه گذاری و یا شرکت در نمایشگاه های کانادا احتیاج به دریافت ویزای کانادا دارد. ویزای کانادا از معتبرترین ویزاهای جهان است و دارندگان آن نه تنها به کشور کانادا بلکه می توانند به بیش از 20 کشور دیگر نیز سفر نمایند.

درباره دریافت ویزای کانادا بیشتر بدانید

خوشبختانه دریافت ویزا کانادا به سختی ویزای امریکا نیست و برخلاف ویزای امریکا مرحله سخت و پر از استرس مصاحبه را ندارد، اما دریافت ویزا کانادا مدارک خود را دارد که بایستی در تهیه آن ها نهایت دقت را به کار ببرید؛ اما چگونه می توان برای دریافت ویزای کانادااقدام کرد؟ اولین و مهمترین قدم برای دریافت ویزا کانادا انتخاب مشاور خوب در این زمینه است. مشاور مناسب مدارک و شرایط شما را با دقت آنالیز نموده و در بین انواع ویزا مانند ویزا عادی کانادا، ویزای تضمینی کانادا، ویزای مولتی پل کانادا و سایر ویزاها برترین گزینه را پیشنهاد می دهند. ما داشتن کارشناسان حرفه ای و با تجربه از صفر تا صد مراحل ویزای کانادا را انجام می دهیم. کارشناسان ما، ترجمه مدارک کانادا را انجام داده، وقت سفارت کانادا را برای انگشت نگاری ویزای کانادا گرفته و در نهایت شما می توانید به نزدیکترین و برترین کشور برای انگشت نگاری ویزای کانادا سفر کنید.

پس از انگشت نگاری و طی شدن مدت زمان صدور ویزای کانادا، نتیجه درخواست ویزای کانادا را به شما اعلام نموده و در نهایت پاسپورت را با مهر ویزای کانادا به شما تحویل می دهند. حال می خواهیم بدانیم با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟

15کشور برتر برای سفر با ویزای کانادا

ویزا کانادا معمولاً به صورت 5 ساله و مولتی صادر می گردد، البته مدت اعتبار ویزا کانادا بسته به مدت اعتبار پاسپورت متقاضی است و اگر اعتبار پاسپورت کمتر از 5 سال باشد، ویزا به همان نسبت صادر می گردد. در هر صورت دارنده ویزای کانادا تا زمان خاتمه اعتبار آن می تواند در دفعات نامحدود به هر نقطه از کانادا سفر و در هر بار سفر، به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشد.

علاوه بر این معتبر بودن ویزا کانادا در سطح جهانی باعث شده تا دارندگان آن علاوه بر کانادا بتوانند به 15 کشور دیگر نیز سفر نمایند. در ادامه مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ شرایط ورود به هر یک از این کشورها را آنالیز می کنیم:

1- مکزیک

مکزیک از کشورهای امریکای شمالی است و مرکز آن شهر مکزیکو سیتی می باشد. با ویزا کانادا می توانید به مکزیک سفر نموده و تا 180 روز در این کشور اقامت داشته باشید. ورود به مکزیک با ویزا کانادا، فقط به وسیله خاک کانادا امکان پذیر است و نمی توانید مستقیم از ایران به مکزیک سفر کنید.

2- پاناما

پاناما با مرکزی به همین نام در امریکای مرکزی واقع شده است. اقامت در این کشور با ویزا کانادا 30 روزه است.

3- کاستاریکا

پدر ادامه مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ به کاستاریکا می رسیم. کشوری در امریکای مرکزی است و مرکز آن سن خوزه می باشد. با ویزا کانادا به مدت 30 روز می توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

4- جمهوری دومنیکن

این کشور جز کشورهای امریکای جنوبی است و مرکزش سانتو دومینگو نام دارد. ویزا کانادا مجوز اقامت 30 روزه در جمهوری دومنیکن را به شما خواهد داد.

5- آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا دو جزیره زیبا در نزدیکی دریای کارائیب هستند. زبان رسمی آنها انگلیسی است. اقامت در این دو جزیره با ویزای کانادا 30 روزه است.

6- مقدونیه

مقدونیه کشوری در جنوب شرقی اروپا و در همسایگی یونان است. این کشور عضو سازمان تجارت جهانی بوده و با ویزا کانادا می توان 15 روز در آن اقامت داشت.

7- انگلستان

با داشتن ویزای کانادا می توانید به مدت 24 ساعت و به صورت ترانزیت فرودگاهی در خاک انگلستان حضور داشته باشید.

8- قطر

کشور قطر در قاره آسیا قرار گرفته و جز منطقه ها خاورمیانه محسوب می گردد. ایرانی ها با داشتن ویزای کانادا می توانند 30 روز در قطر اقامت داشته باشند.

9- گرجستان

گرجستان کشوری ست که ما بین قاره آسیا و اروپا قرار گرفته و در قفقاز جنوبی قرار گرفته، ویزا کانادا امکان اقامت 90 روزه در کشور گرجستان را فراهم خواهد نمود.

10- عمان

کشور عمان در قاره آسیا قرار گرفته و جز منطقه ها خاورمیانه محسوب می گردد. ایرانی های برای سفر به عمان احتیاجی به دریافت ویزا ندارند و ویزای این کشور به صورت ویزای فرودگاهی صادر می گردد؛ اما در صورت داشتن ویزا کانادا می توانید 30 روز در خاک این کشور اقامت کنید.

11- کوبا

کوبا جزیره ای زیبا در آمریکای جنوبی و در نزدیکی دریای کارائیب است. با ویزا کانادا 30 روز می توان در این جزیره زیبا اقامت داشت.

12- برمودا

در ادامه مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ به کشور برمودا می رسیم. برمودا مجمع الجزایری ست که در سرزمین های فرادریایی بریتانیا قرار گرفته، دارندگان ویزای کانادا می توانند تا 30 روز در برمودا اقامت داشته باشند.

13- آنگویلا

آنگویلا جز کشورهای مشترک المنافع جزایر کارائیب می باشد. افرادی که ویزای کانادا را دریافت نموده اند می توانند تا 90 روز در آنگویلا اقامت داشته باشند.

14- ترکس و کایکوس

ترکس و کایکوس نیز کشوری کوچک در جزایر کارائیب بوده و جز حوزه بریتانیا به شمار می رود. ویزا کانادا اقامت 90 روزه در این کشور را امکان پذیر می نماید.

15- مراکش

کشور مراکش در شاخ آفریقا قرار گرفته جز مقاصد توریستی محبوب شناخته می گردد. ویزای کانادا امکان اقامت کوتاه مدت را در این کشور فراهم نموده است.

نکات مهمی که باید قبل از سفر به این کشورها بدانید

در انتهای مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ باید به این نکته توجه داشت که حتماً قبل از سفر به کشور مرد نظرتان شرایط ورود به مقصد را یک بار دیگر چک کنید. چرا که ممکن است هر یک از کشورهای ذکر شده سیاست های خود را تغییر داده و شرایط جدیدی را برای سفر اعلام نموده باشند. علاوه بر این به مدت اعتبار پاسپورت و ویزای کانادا نیز توجه کنید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2114

به "ویزای کانادا: با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید