بحرین مجددا انتقال اتباع این کشور از ایران را لغو کرد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، بحرین مجدداً پرواز بحرینی هایی را که در مشهد سرگردان مانده و از بازگشت آنها -به بهانه کرونا- ممانعت می شود، لغو کرد.

بحرین مجددا انتقال اتباع این کشور از ایران را لغو کرد

طبق برنامه از پیش معین شده و گفته های امروز معاون وزیر بهداشت بحرین، این پرواز قرار بود فردا سری دوم بحرینی ها را از مشهد به منامه بازگرداند اما امشب به این مسافران خبرداده شد که این پرواز لغو شده است.

اکنون بیش از یکماه است بحرین از بازگشت بیش از 2000 بحرینی که پیش از شیوع کرونا برای سفر و زیارت به ایران آمده اند ممانعت می نماید.

در پی فشارهای مردم و فعالان بحرینی و همچنین با همکاری و حمایت مقامات جمهوری اسلامی ایران و عمان 165 بحرینی حدود 10 روز پیش با هواپیمایی عمانی به بحرین بازگشتند اما وزارت بهداشت بحرین با اعلام اینکه آزمایش کرونای 77 نفر از آنان مثبت بوده است مجدداً برنامه بازگشت بقیه شهروندان بحرین را به تعلیق در آورده و سپس مقرر کرد فردا 19 مارس سری دوم آنان به بحرین باز خواهند گشت که این پرواز هم امشب لغو شد.

همچنین تصاویری که ظهر امروز جمعی از بحرینی ها از مشهد ارسال کرده اند حاکی از آن است که هتل محل اقامت آنها بسته شده و به ناچار باید به جای دیگری منتقل شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 904

به "بحرین مجددا انتقال اتباع این کشور از ایران را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین مجددا انتقال اتباع این کشور از ایران را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید