برخورد پلیس آمریکا با معترضان پورتلند خشن تر شد

به گزارش مجله عکس، پلیس پورتلند نسبت به معترضان به نژادپرستی موضع تهاجمی تری گرفت و در واکنشی خشن ده ها نفر از معترضینی که به سمت حوزه عملیاتی آنها در حال حرکت بودند را بازداشت کرد.

برخورد پلیس آمریکا با معترضان پورتلند خشن تر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر تی، ظاهراً پلیس پورتلند در اعتراضات آخرهفته مردم این شهر موضع تهاجمی تری نسبت به معترضان داشت و بسیاری از افرادی را که به سمت مرکز عمیاتی آنها در حال حرکت بودند بر اساس اطلاعاتی مبنی بر رویداد اقدام مستقیم معترضان دستگیر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ده ها نفر به تظاهرات شنبه شب در شمال شرقی پورتلند پیوستند و به سمت حوزه شمالی اداره پلیس، یعنی ساختمانی که مرکز اعتراضات متعددی بوده است به راه افتادند. گفتنی است تعداد زیادی از این اعتراضات در هفته های گذشته منجر به آتش سوزی و خشونت شده است.

پلیس در بیانیه عمومی خود در توجیح استفاده از خشونت بیشتر در وقایع امشب اعلام کرد که، در گذشته افسران پلیس با دور ماندن و عدم دخالت در هنگام مسدود شدن خیابانها توسط جمعیت، اقدام به آرام کرد اوضاع میکردند. این استراتژی در جلوگیری از وقوع خشونت توسط افرادی که قصد دارند پلیس را مجبور به پاسخگویی نمایند موفقیت آمیز نبوده است.

پلیس در ادامه اضافه کرد که شکست استراتژی قبلی آمیخته با کسب اطلاعاتی دال بر رویداد اقدام مستقیم برنامه ریزی شده بود که پلیس را وادار به مداخله زودتر از حالت عادی کرد.

با این وجود فیلم های متعددی از برخورد بسیار خشن پلیس با معترضان در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که نشان می داد پلیس بعضی معترضان را برای دستگیری آنها به شدت به زمین می کوبد. در نهایت 26 نفر به اتهاماتی مانند رفتارهای ناهنجار و دخالت در امور پلیس در برقراری آرامش، دستگیر شدند.

منتقدان در شبکه های اجتماعی به تصاویر برخورد بیش از حد خشن و بی مورد ماموران پلیس واکنش نشان داده اند و از این رفتار پلیس اظهار نفرت و ناراحتی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1288

به "برخورد پلیس آمریکا با معترضان پورتلند خشن تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد پلیس آمریکا با معترضان پورتلند خشن تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید