همه می دانند اصغر فرهادی همچنان شانس اسکار دارد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از رپ، استودیو فوکوس فیچرز روز آدینه 28 سپتامبر اظهار داشت تریلر روانشناسانه اسپانیایی زبان همه می دانند ساخته اصغر فرهادی 8 فوریه 2019 اکران خواهد شد. این استودیو همچنین اظهار داشت برای آن که فیلم شانس شرکت در رقابت اسکار را داشته باشد در تاریخ 30 نوامبر 2018 به صورت محدود در آمریکا اکران می گردد.

همه می دانند اصغر فرهادی همچنان شانس اسکار دارد

با اکران در آمریکا این امکان برای همه می دانند فراهم می گردد که در رقابت اسکار 2019 شرکت کند؛ ولی این بار نه در بخش فیلم خارجی زبان بلکه در بخش رقابت اصلی اسکار که شامل همه بخش ها از بهترین فیلم تا بخش های فنی می گردد. حضور در این رقابت می تواند شانسی برای دریافت اسکار از سوی بازیگران فیلم یعنی پنه لوپه کروز و خاویر باردم باشد.

فوکوس فیچرز ماه می سال جاری در زمان نخستین نمایش فیلم در جشنواره کن حقوق فیلم را بدست آورد.

همه می دانند با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم و به کارگردانی اصغر فرهادی است. این فیلم را الکساندر مالِگی از ممنتو فیلمز و آلوارو لونگوریا از مورنا فیلمز تهیه نموده اند.

فرهادی در جشنواره تورنتو درباره ایده شکل گیری داستان فیلم چنین گفت: پانزده سال پیش به همراه خانواده ام به اسپانیا سفر کردم، دخترم در آن موقع خیلی کوچک بود او عکس های یک دختر را روی دیواری در خیابانی دید و از مترجمم پرسید این دختر کیست؟ مترجم به ما گفت که این بچه ربوده شده است و خانواده اش به دنبال او می گردند بدین ترتیب دخترم در تمام سفر وحشت داشت و این اولین جرقه ای بود که سال ها در ذهنم ماند و به داستان فیلم منجر شد.

استودیوی فوکوس فیچرز امتیاز پخش فیلم را در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، هند، کشورهای آسیایی و خاورمیانه به غیر از ایران بدست آورده است.

فیلم در نخستین نمایش خود در جشنواره کن از سوی منتقدان تمجید شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 518

به "همه می دانند اصغر فرهادی همچنان شانس اسکار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه می دانند اصغر فرهادی همچنان شانس اسکار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید