برگزاری جشنواره سینمای جوان آسوریک در زاهدان

به گزارش مجله عکس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شصت وچهارمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان آسوریک دی ماه امسال با حضور 11 استان در شهر زاهدان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره سینمای جوان آسوریک در زاهدان

به گزارش خبرنگاران حسین مسگرانی اضافه کرد: جشنواره منطقه ای سینمای جوان آسوریک با هدف حمایت از تولیدات حرفه ای و نیمه حرفه ای فیلم سازان استان های سراسر کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی در خارج از مرکز، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله های مهم فرهنگی و ارتباط هرچه بیشتر مسئولان استانی و ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری های دوجانبه در شهر زاهدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های اجرا شده با سازمان سینمایی کشور به زودی دفتر انجمن سینمای جوان در شهرستان زابل ایجاد می شود. وی با اشاره به پیگیری های اجرا شده برای ایجاد دفتر سینمای جوانان در شهرستان ایرانشهر نیز گفت: ایجاد دفترهای انجمن سینمای جوان در شهرستان های سیستان و بلوچستان از اولویت های اصلی حمایت از حوزه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان است.

مسگرانی گفت: با تجهیز آمفی تئاتر در شهرستان های خاش و نیکشهر، سیستم پخش دیجیتال نیز در این مکان ها راه اندازی خواهد شد. وی با بیان این که پروژه سینما امید در ایرانشهر بر اساس تفاهم نامه سازمان سینمایی با شهرداری این شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان آماده عملیات عمرانی شده است، اضافه کرد: یکی دیگر از اموری که در این زمینه پیگیر هستیم ایجاد پردیس سینما امید در شهرستان های زابل و چابهار تا پایان سال جاری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 377

به "برگزاری جشنواره سینمای جوان آسوریک در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره سینمای جوان آسوریک در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید