برگزاری مسابقات ورزش های انفرادی دانشجویان علوم پزشکی تبریز به مناسبت دهه فجر

به گزارش مجله عکس، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از برگزاری مسابقات ورزش های انفرادی بخش قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بهمن ماه امسال اطلاع داد.

برگزاری مسابقات ورزش های انفرادی دانشجویان علوم پزشکی تبریز به مناسبت دهه فجر

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عباس یاوری، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از برگزاری مسابقات ورزش های انفرادی بخش قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بهمن ماه امسال اطلاع داد.

یاوری عنوان نمود: این مسابقات در رشته های دو و میدانی، بستکبال، فوتسال، والیبال، بدمینتون، کاراته، تیراندازی و شطرنج به صورت انفرادی از 4 بهمن ماه شروع و تا 20 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه دو میدانی دختران در ماده های پرتاب مدیسن بال، دوی 36 متر و 800 متر برگزار خواهد شد، ادامه داد: دو و میدانی پسران هم در ماده های پرتاب مدیسن بال، دوی 36 متر، 800 متر و 1500 متر در سالن تختی دانشگاه برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه رشته بستکبال در بخش های دختران و پسران در ماده پرتاب پنالتی در سالن دکتر نیک مهر برگزار می گردد، اضافه نمود: رشته فوتسال در بخش های دختران و پسران به ترتیب در ماده ضربه پنالتی و ضربه هدفدار در سالن دکتر نیک مهر و سالن تختی برگزار خواهد شد.

یاوری بیان نمود: رشته بدمینتون در بخش دختران و پسران در ماده ضربه هدفدار، رشته کاراته در بخش دختران و پسران در ماده کاتای انفرادی، رشته تیراندازی در بخش دختران و پسران در ماده تفنگ و تپانچه و رشته شطرنج در بخش دختران و پسران در ماده بازی سریع برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حضور شرکت کنندگان در سالن های ورزشی در این مسابقات به دلیل شیوع کرونا، انفرادی خواهد بود، یاد آور شد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد تحرک، شور و نشاط در میان دانشجویان در روز های تعطیلی مراکز و سالن های ورزشی برای دانشجویان در روز های کرونایی است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه با بیان اینکه تعطیلی مراکز و سالن های ورزشی برای استفاده دانشجویان در تمام دانشگاه ها بر اساس دستورالعمل بهداشتی ستاد کرونای وزارت بهداشت اجرا شده است، توضیح داد: با توجه به کاهش شیوع کرونا منتظر دستورالعمل جدید وزارت هستیم تا بتوانیم در خدمت دانشجویان در مراکز و سالن های ورزشی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1491

به "برگزاری مسابقات ورزش های انفرادی دانشجویان علوم پزشکی تبریز به مناسبت دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات ورزش های انفرادی دانشجویان علوم پزشکی تبریز به مناسبت دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید