برترین گوشی تا 25 میلیون؛ این 8 مدل برتر را از دست ندهید

به گزارش مجله عکس، انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب می تواند تأثیر زیادی بر تجربه کاربری و کارایی شخصی شما داشته باشد. با بودجه ای تا 25 میلیون تومان، گزینه های متعددی از برندهای معتبر در دسترس شماست که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی ارائه می دهند. در راهنمای خرید برترین گوشی تا 25 میلیون خبرنگاران ، قصد داریم شما را با برترین گوشی های موجود در این محدوده قیمتی آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیازها و اولویت های خود، برترین انتخاب را داشته باشید.

برترین گوشی تا 25 میلیون؛ این 8 مدل برتر را از دست ندهید

گوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G؛ برترین گوشی شیائومی تا 25 میلیون تومان در بازار

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G یکی از برترین گزینه ها در بازه قیمتی تا 25 میلیون تومان است. این گوشی با ترکیب ویژگی های برجسته و قیمت مناسب، توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند شیائومی با طراحی مدرن و مجذوب نماینده خود، از جنس مواد باکیفیت ساخته شده که حس لوکسی را به کاربر منتقل می نماید. ردمی نوت 13 پرو پلاس دارای بدنه ای باریک و سبک است که استفاده از آن را راحت و لذت بخش می نماید. یکی از نقاط قوت این گوشی، صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی آن است. ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G دارای یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است که تجربه بصری فوق العاده ای را ارائه می دهد. بعلاوه نباید حداکثر روشنایی 1800 نیتی و گواهی ضدآب تا عمق 1.5 متری IP68 برترین گوشی شیائومی تا 25 میلیون تومان را از قلم بیندازیم.

پردازنده چهار نانومتری Dimensity 7200 Ultra مدیاتک در کنار 8 یا 12 یا 16 گیگابایت رم، عملکرد سریع و روانی را تضمین می نماید. بعلاوه، حافظه داخلی حداکثر 512 گیگابایتی این گوشی، فضای کافی برای ذخیره سازی فایل ها و برنامه ها فراهم می آورد. این گوشی دارای سه دوربین در قسمت پشت است که شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی با رزولوشن 200 مگاپیکسل با استفاده از تکنولوژی فوکوس اتوماتیک PDAF و لرزشگیر اپتیکال تصویر، تصاویری با کیفیت بسیار بالا و جزئیات دقیق را به کاربران ارائه می دهد. به قابلیت های خوب دوربین این گوشی باید پشتیبانی از قابلیت ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز افزود. انرژی این گوشی از جانب یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که با پشتیبانی از شارژر فوق العاده سریع 120 واتی در عرض حدود 20 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد.

نکات مثبت

  • نمایشگر فوق العاده باکیفیت
  • بدنه با گواهی IPX68
  • دوربین 200 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از سرعت شارژ 120 واتی

نکات منفی

  • شارژدهی آن می توانست کمی بهتر باشد.
  • دوربین سلفی معمولی

گوشی موبایل مدل Phone 2a؛ برترین گوشی ناتینگ تا 25 میلیون تومان در بازار

اگر از کاربران گوشی های خاص پسند بازار هستید و در پی برترین گوشی با بودجه تا 25 میلیون تومان می شد، گوشی مدل Phone 2a به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های خرید می تواند تجربه مجذوب نمایندهی را در اختیار شما قرار دهد. طراحی این گوشی هوشمند همچنان ما را به یاد طراحی خاص گوشی های ناتینگ می اندازد، با این تفاوت که LED های کمتری در بدنه پشتی این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. Phone 2a دارای یک نمایشگر AMOLED با مقدار 6.7 اینچ و رزولوشن 1080×2412 پیکسل است که کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد. این نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر نرخ روشنایی 1300 نیتی، تجربه ای روان و لذت بخش را در مرور وب، تماشای ویدئو و بازی ها فراهم می نماید. بعلاوه، قابلیت HDR10+ نیز به بهبود کیفیت تصویر و نمایش رنگ های زنده و واقعی یاری می نماید.

از نظر عملکرد، گوشی ناتینگ Phone 2a به یک پردازنده چهار نانومتری از نوع Dimensity 7200 Pro مجهز شده است که در کنار 8 یا 12 گیگابایت رم، توانایی اجرای برنامه ها و بازی های سنگین را بدون هیچ مسئله ای دارد. حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می گردد. یکی از نقاط قوت Phone 2a، دوربین های باکیفیت آن است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX766 است که عکس های با وضوح بالا و جزئیات دقیق را ثبت می نماید. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی نیز امکان عکاسی با زاویه دید گسترده را فراهم می نماید. در نهایت باید به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز اشاره کنیم. حداکثر قابلیت فیلم برداری این محصول به کیفیت 1080P محدود شده است. باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز از سرعت شارژ 45 واتی پشتیبانی می نماید و در عرض حدود یک ساعت نیز به طور کامل شارژ می گردد.

نکات مثبت

  • نمایشگر باکیفیت
  • طراحی مجذوب نماینده و خاص
  • عملکرد پردازشی مناسب
  • دوربین خوب
  • شارژدهی مناسب
  • پشتیبانی از سرعت شارژ بالا

نکات منفی

  • نداشتن شارژر درون جعبه
  • حالت نایت آن تعریفی ندارد.

گوشی موبایل گلکسی A55؛ برترین گوشی سامسونگ تا 25 میلیون تومان در بازار

اگر از کاربران سامسونگ باز هستید و در پی برترین با بودجه 25 میلیون تومان در بازار می شد، در حال حاضر گزینه ای بهتر از گلکسی A55 برای شما در دسترس نیست. سامسونگ Galaxy A55 با طراحی مدرن و مینیمالیستی خود، مجذوب نمایندهیت خاصی دارد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی، مقاومت خوبی نیز دارد. پنل پشتی با طراحی مات و خطوط ساده، جلوه ای شیک به گوشی بخشیده است. این گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به یک نمایشگر Super AMOLED با مقدار 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل است. این نمایشگر با حداکثر روشنایی تصویر 1000 نیتی و پشتیبانی از قابلیت HDR10+، تجربه ای بی نظیر در تماشای ویدئوها و بازی ها ارائه می دهد. نرخ تازه سازی 120 هرتزی این نمایشگر نیز باعث می گردد که پیمایش و مرور در گوشی بسیار روان و لذت بخش باشد.

این گوشی هوشمند به پردازنده قدرتمند اگزینوس 1480 مجهز شده است که در کنار 6 یا 8 یا 12 گیگابایت رم، توانایی اجرای برنامه ها و بازی های سنگین را بدون مشکل فراهم می نماید. حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی نیز فضای کافی برای ذخیره سازی فایل ها و برنامه ها را فراهم می نماید و امکان افزایش حافظه به وسیله کارت microSD نیز وجود دارد. سامسونگ گلکسی A55 دارای یک سیستم دوربین چندگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که عکس های با وضوح بالا و جزئیات دقیق را ثبت می نماید. دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز امکانات بیشتری برای عکاسی خلاقانه فراهم می نمایند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن عکس های سلفی باکیفیت و تماس های ویدئویی مناسب است. دوربین اصلی این گوشی قابلیت ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن نیز از سرعت شارژ 25 واتی پشتیبانی می نماید.

نکات مثبت

  • نمایشگر باکیفیت
  • طراحی با فریم آلومینیومی
  • عمر باتری خوب
  • سیستم دوربین مناسب
  • اسپیکرهای استریو

نکات منفی

  • نبود شارژر درون جعبه
  • عملکرد نه چندان خوب حسگر اثر انگشت

گوشی موبایل آنر مدل 90؛ برترین گوشی آنر تا 25 میلیون تومان در بازار

به عنوان یکی از برندهای مطرح در صنعت گوشی های هوشمند، با عرضه مدل Honor 90، بار دیگر توانایی های خود در ارائه گوشی های با کیفیت و با ارزش خرید بالا را به رخ کشیده است. با نگاهی به نمایشگر 6.7 اینچی از جنس AMOLED این گوشی، شاهد هستیم که آنر در این مدل کیفیت تصویری فوق العاده ای را با رزولوشن 1200×2664 پیکسل به ارمغان آورده است. تراکم پیکسلی 435 پیکسل بر اینچ و نرخ تازه سازی 120 هرتز، تجربه ای روان و بی نظیر از محتوای مالتی مدیا و بازی ها را فراهم می آورد، در حالی که روشنایی بالای 1600 نیت آن را به انتخابی ایده آل در هر شرایط نوری تبدیل می نماید. قدرت پردازشی گوشی هوشمند آنر 90 با بهره گیری از چیپست چهار نانومتری اسنپدراگون 7 نسل یک Accelerated Edition از کوالکام، به کاربر اجازه می دهد تا با اطمینان به اجرای بازی ها و برنامه های کاربردی بپردازد.

در پشت این گوشی، یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به همراه سنسورهای فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی جای گرفته اند که عکاسی در نور روز و شب را به سطحی بسیار بالا می برند. دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی نیز با قابلیت های پیشرفته خود، اطمینان می دهد که کاربران در هر شرایطی می توانند تصاویری با کیفیت بگیرند. هر دو دوربین اصلی و سلفی قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K هستند، که این امکان را می دهد تا لحظات به یادماندنی با جزئیات فوق العاده ثبت شوند. انرژی این گوشی هوشمند از جانب یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 66 واتی پشتیبانی می نماید و در عرض مدت کوتاهی شارژ می گردد. برترین گوشی آنر تا 25 میلیون تومان از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز پشتیبانی می نماید و از سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.1 نیز بهره می برد.

نکات مثبت

  • طراحی مجذوب نماینده
  • نمایشگر باکیفیت
  • سیستم دوربین خوب
  • شارژدهی مناسب
  • سرعت شارژ خوب

نکات منفی

  • نداشتن اسپیکر استریو
  • نداشتن گواهی ضدآب

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 GT 5G

برای خرید برترین گوشی تا 25 میلیون تومان در خبرنگاران گزینه های بسیار مجذوب نمایندهی پیش روی شما واقع شده است و اگر اهل بازی کردن نیز باشید، مدل Poco X4 GT 5G می تواند خرید هوشمندانه ای برای شما باشد. در بخش جلویی، این گوشی به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080×2460 پیکسل از نوع IPS مجهز شده است که توانایی نمایش 407 پیکسل در هر اینچ را دارد. یکی از ویژگی های برجسته این صفحه نمایش، نرخ بروزرسانی بسیار خوب 144 هرتز است که تجربه ای روان و باکیفیت را برای کاربران گیمر به ارمغان می آورد. در قسمت پشتی، Poco X4 GT 5G به سیستم دوربین سه گانه ای مجهز شده که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع عریض (wide)، یک سنسور فوق عریض (ultrawide) 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد.

این ترکیب دوربین ها امکانات گسترده ای برای عکاسی و فیلم برداری فراهم می نماید. در قسمت جلویی نیز، یک سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. بعلاوه پشتیبانی از فیلم برداری 4K این گوشی را نباید فراموش کنیم. از نظر سخت افزاری، این گوشی با بهره گیری از پردازنده قدرتمند Dimensity 8100 شرکت مدیاتک و پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم (5G)، عملکرد بسیار مطلوبی در اجرای بازی های سنگین و نرم افزارهای کاربردی ارائه می دهد. این ترکیب سخت افزاری قدرتمند، تجربه کاربری بی نظیری را برای کاربران فراهم می نماید. باتری با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعتی نیز یکی از نقاط قوت این گوشی است. این باتری به راحتی می تواند با هر بار شارژ کامل، تا دو روز در شرایط استفاده معمولی دوام بیاورد. بعلاوه، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 67 وات، امکان شارژ صفر تا صد درصدی آن را در عرض 46 دقیقه فراهم می نماید.

نکات مثبت

  • نمایشگر 144 هرتزی
  • عمر باتری و سرعت شارژ خوب
  • عملکرد پردازشی رضایت بخش
  • اسپیکرهای استریو باکیفیت

نکات منفی

  • دوربین معمولی

گوشی موبایل مدل Galaxy A35؛ برترین گوشی با ارزش خرید بالا سامسونگ تا 25 میلیون تومان در بازار

اگر در پی یک با مشخصات فنی قوی و طراحی مجذوب نماینده هستید که حس استفاده از یک پرچمدار را به شما بدهد، سامسونگ گلکسی A35 می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد. در بخش جلویی، این گوشی به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED بسیار باکیفیت با رزولوشن 1080×2400 پیکسل مجهز شده است که نرخ بروزرسانی 120 هرتز را نیز پشتیبانی می نماید. این مشخصات تضمین می نمایند که شما تجربه ای با وضوح تصویر بالا و عملکردی روان و بدون لگ در اجرای بازی های سنگین و نرم افزارهای روزمره خواهید داشت. در قسمت پشتی، گلکسی A35 به یک سیستم دوربین سه گانه مجهز شده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد.

سنسور اصلی این گوشی به خوبی انتظارات شما را در عکاسی در نور روز و شب برآورده می نماید. بعلاوه، دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارد، بنابراین می توانید لحظات خاص خود را با جزئیات فوق العاده ثبت کنید. در بخش جلویی نیز، یک سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی واقع شده است که قابلیت فیلمبرداری 4K را نیز ارائه می دهد. تراشه پنج نانومتری اگزینوس 1380 به عنوان قلب تپنده این گوشی به انجام وظیفه می پردازد که با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز با هر بار شارژ کامل، در حالت استفاده معمولی می تواند تا دو روز شما را همراهی کند. این باتری قدرتمند، نگرانی های شما را از بابت احتیاج به شارژ مکرر رفع می نماید.

نکات مثبت

  • نمایشگر باکیفیت
  • دوربین خوب
  • پردازنده مناسب
  • عمر باتری خوب
  • اسپیکرهای استریو

نکات منفی

  • نبود شارژر درون جعبه
  • از HDR در حالت ویدیو پشتیبانی نمی نماید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro

شیائومی با عرضه مدل پوکو M6 پرو بار دیگر نشان داده است که می تواند گوشی های میان رده با کیفیتی را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند. این گوشی با طراحی مدرن و مشخصات فنی قابل توجه، گزینه ای عالی برای کاربرانی است که در پی برترین گوشی تا 25 میلیون با عملکرد قوی و قیمت مناسب هستند. پوکو M6 پرو مجهز به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل است. این صفحه نمایش با ارائه رنگ های زنده و وضوح بالا و حداکثر روشنایی 1300 نیت، تجربه بصری بی نظیری را برای کاربران فراهم می نماید. بعلاوه، نرخ بروزرسانی 120 هرتز این صفحه نمایش باعث می گردد که تجربه کاربری روان و بدون لگ باشد. در بخش سخت افزاری، پوکو M6 پرو به پردازنده Helio G99 Ultra مجهز شده که با پردازنده گرافیکی Adreno 619 همراهی می گردد. این ترکیب سخت افزاری باعث می گردد که این گوشی بتواند بازی های سنگین و نرم افزارهای کاربردی با گرافیک میانه را اجرا کند.

بعلاوه، این گوشی با دو نسخه حافظه داخلی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت و رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت عرضه می گردد که امکان افزایش حافظه به وسیله کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. پوکو M6 پرو در بخش دوربین نیز عملکرد قابل قبولی دارد. این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 و اولترا واید 8 مگاپیکسلی می گردد. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی واقع شده است که برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی مناسب است. یکی از نقاط قوت پوکو M6 پرو باتری قدرتمند 5000 میلی آمپرساعتی آن است که با هر بار شارژ کامل می تواند تا یک روز کامل استفاده معمولی را پشتیبانی کند. این گوشی بعلاوه از تکنولوژی شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید که زمان شارژ کامل این گوشی هوشمند شیائومی را به حدود 45 دقیقه می رساند.

نکات مثبت

  • نمایشگر باکیفیت
  • شارژدهی و سرعت شارژ خوب
  • عملکرد خوب دوربین در نور روز

نکات منفی

  • 5G نیست.
  • عملکرد نامناسب دوربین در نور کم

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

یکی دیگر از گزینه های خرید برترین گوشی تا 25 میلیون در خبرنگاران ، مدل 4G ردمی نوت 13 پرو شیائومی است که امکانات خوبی را به کاربران ارائه می دهد. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش AMOLED خیره نماینده ای به ابعاد 6.67 اینچ و وضوح تصویر 1080×2400 پیکسل، تجربه ای بصری رضایت بخشی را ارائه می دهد. با دقت تصویری 395 پیکسل در هر اینچ، هر جزئیاتی با شفافیت کامل به نمایش گذاشته می گردد. ویژگی های برجسته صفحه نمایش شامل نرخ تازه سازی 120 هرتزی برای حرکتی روان و روشنایی خیره نماینده ای تا 1300 نیت است که حتی زیر نور خورشید درخشان، تصاویری واضح و بی نقص را تضمین می نماید. از لحاظ سخت افزاری، این دستگاه با پردازنده Helio G99 Ultra مجهز شده که عملکردی مناسبی در اجرای بازی های سنگین و برنامه های کاربردی را وعده می دهد.

در پنل پشتی، دوربین اصلی با قدرت 200 مگاپیکسلی، همراه با دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ترکیبی قدرتمند برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا در هر شرایط نوری است. دوربین اصلی، با توانایی های عکاسی استثنایی در روز و شب، انتظارات را فراتر از یک گوشی میان رده برآورده می سازد و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه را به کاربر ارائه می دهد. دوربین جلو نیز با سنسور 16 مگاپیکسلی، عکس های سلفی با کیفیتی را تضمین می نماید. انرژی این گوشی از جانب باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که با پشتیبانی از سرعت شارژ 67 واتی در عرض 46 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد.

نکات مثبت

  • نمایشگر باکیفیت
  • باتری و شارژدهی مناسب
  • اسپیکرهای استریو
  • عملکرد پردازشی خوب
  • دوربین مناسب در نور روز

نکات منفی

  • نداشتن 5G
  • کیفیت فیلم برداری به 1080 بسنده شده است.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2346

به "برترین گوشی تا 25 میلیون؛ این 8 مدل برتر را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی تا 25 میلیون؛ این 8 مدل برتر را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید