طراحی بیرونی ویلا: تبدیل سرکان به باغ شهر شناسنامه دار گردشگری

به گزارش مجله عکس، با اجرای طرح های عمرانی و اختصاص اعتبارات اقتصادی مناسب شهر سرکان به عنوان یکی از شهرهای شهرستان تویسرکان به یک باغ شهر شناسنامه دار گردشگری تبدیل می گردد.

طراحی بیرونی ویلا: تبدیل سرکان به باغ شهر شناسنامه دار گردشگری

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گفته حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان، سرکان در غرب کشور دارای طبیعت بکر و مجذوب کننده بی نظیر است و همین ظرفیت موجب شده تا سرکان به عنوان باغ شهر و نگین گردشگری شهرستان تویسرکان نامیده گردد.

ایشان بیان نمود:

سعی داریم عنوان باغ شهر را برای سرکان به صورت شناسنامه دار با توسعه زیر ساخت های گردشگری، رفاهی و ورزشی ثبت کنیم.

مومیوند در ادامه سخنان خود گفت که در سال 96 برای توسعه بخش ورزش سرکان 250 میلیون اعتبار اختصاص داده شده است.

به گفته او، ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در کنار پارک گردشگری و تفریحی کمر بسته از پیوست گردشگری برخوردار می گردد و موجب جذب بیش از پیش گردشگران می گردد.

فرماندار تویسرکان تاکید نمود که سرکان می تواند به مقصدی برای برگزاری اردوهای تیم های معتبر و ملی ورزشی و مسابقات سطح بالای ورزشی با توجه به طبیعت بکر، آب و هوا و مشخصات خاص اقلیمی و جغرافیایی مناسب تبدیل گردد.

در حالت عادی شهر سرکان به گفته ایشان از چهار هزار نفر جمعیت برخوردار است، اما شاهد رشد سه برابری این جمعیت و اسکان بیش از 10 هزار نفر در شهر سرکان در ایام تعطیل و مناسبت ها هستیم.

مومیوند در انتها سخنان خود اضافه نمود که در سرکان حضور و اسکان این اندازه جمعیت نشان از ظرفیت کم نظیر گردشگری این شهر دارد و برای رونق گردشگری در این شهر توسعه بیشتر زیرساخت های گردشگری احتیاج است.

منبع: کجارو / arshamfazlali.persianblog.ir / تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2015

به "طراحی بیرونی ویلا: تبدیل سرکان به باغ شهر شناسنامه دار گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بیرونی ویلا: تبدیل سرکان به باغ شهر شناسنامه دار گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید