تعطیلی هتل ترامپ در ونکوور و اعلام ورشکستگی شرکت مالک

به گزارش مجله عکس، شرکتی که مالک هتل بین المللی ترامپ ونکوور است با استناد به اسناد دفتر ناظر ورشکستگی کانادا، اعلام ورشکستگی نموده است. کارکنانی که آدینه تماس های تلفنی به هتل را پاسخ دادند گفتند هتل برای همواره بسته شده است.

تعطیلی هتل ترامپ در ونکوور و اعلام ورشکستگی شرکت مالک

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم  بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

شرکت مشارکت مدیریت هتل تی ای که مالک این هتل است، پنج شنبه اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت یکی از زیرمجموعه های تی ای گلوبال برهاد است که طبق اطلاعات ارایه شده در وبسایتش در کوالا لامپور مالزی واقع شده و فعالیتش توسعه و سرمایه گذاری املاک است و برج های لوکسی در نقاط کلیدی جهان دارد.

تیاه جو کیم مدیر عامل این شرکت در سال 2017 هتل ترامپ ونکوور را افتتاح کرد. با توجه به اعتراض هایی که نسبت به این هتل شکل گرفت، او به سرعت نسبت به آینده آن ابراز نگرانی کرد. قرار است شانزدهم سپتامبر ملاقاتی با طلبکاران برگزار گردد.

آدینه دو نفر که به تلفن ها جواب می دادند گفتند هتل خالی است و کارکنان رفته اند. پورتال رزرو آنلاین نشان می دهد که هیچ اتاقی بعد از بیست و هفتم آگوست در دسترس نیست. ورودی جلوی هتل هم پلمپ شده و سیستم آنلاین بوکینگ با کارکنان وصل نمی گردد.

اوایل این ماه سازمان سلامت ساحلی ونکوور هشدار داد که احتمال قرار دریافت در معرض کروناویروس در هتل بین روزهای هفتم و نهم آگوست وجود دارد.

یکی از نمایندگان اتحادیه کارکنان این هتل گفت همه شوکه شدند چون کارکنان هم خبر بسته شدن هتل را از رسانه ها شنیدند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1216

به "تعطیلی هتل ترامپ در ونکوور و اعلام ورشکستگی شرکت مالک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی هتل ترامپ در ونکوور و اعلام ورشکستگی شرکت مالک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید