تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه مغلوب شد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای گروه E پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا عصر امروز دوشنبه با جدال تیم ملی بسکتبال ایران و سوریه در دوحه قطر پیگیری شد که در خاتمه این ملاقات نزدیک تیم ملی سوریه با نتیجه 77 بر 70 ایران را شکست داد.

تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه مغلوب شد

ملی پوشان ایران که در ملاقات قبلی برابر عربستان به رجحان رسیده بودند، برای تداوم صدرنشینی به مصاف سوریه رفتند و در حالی که تصور می شد بتوانند با رجحان محسوس این حریف را شکست دهند، به دیوار سخت سوری ها خوردند و بازی تا کوارتر چهارم با نتیجه نزدیک پیش رفت.

در حالی که سه دقیقه سرانجام این بازی مانده بود و دو تیم در امتیاز 65 مساوی بودند این سوری ها بودند که عملکرد بهتری روی تور داشتند و توانستند از شاگردان شاهین طبع پیش بیفتند و این رجحان را تا سرانجام حفظ نمایند و در نهایت 77 بر 70 برنده این بازی شوند.

محمد جمشیدی، آرون گرامی پور، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی و محمد حسن زاده 5 بازیکن شروع نماینده این ملاقات بودند.

تیم ملی ایران کوارتر اول را 21 بر 21 به تساوی کشاند، کوارتر دوم 21 بر 19 به سود ایران و کوارتر سوم و چهارم 18 بر 13 و 19 بر 15 به سود سوریه سرانجام یافت.

در سرانجام این ملاقات محمد جمشیدی با کسب 13 امتیاز امتیازآورترین بازیکن تیم ملی کشورمان بود و نمره کارایی 13 را ثبت کرد. جرج کل با کسب 34 امتیاز و نمره کارآیی 36 بهترین بازیکن میدان شد.

ایران در جدول رده بندی گروه E با سه برد از 4 بازی و با 6 امتیاز صدرنشین باقی ماند. ملی پوشان ایران با یک پیروزی برابر عربستان و یک باخت مقابل سوریه کار خود را در پنجره دوم به سرانجام رساندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1383

به "تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید