خبرنگاران بازگشایی موزه ها و کتابخانه های اتریش از اواخر اردیبهشت

به گزارش مجله عکس، تهران- خبرنگاران- اماکن فرهنگی اتریش شامل موزه ها و کتابخانه ها از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت ماه) بازگشایی می شوند.

خبرنگاران بازگشایی موزه ها و کتابخانه های اتریش از اواخر اردیبهشت

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری رویترز از وین، تصمیم به بازگشایی این مراکز در قالب کاستن از شدت قرنطینه ناشی از کرونا در این کشور، اتخاذ شده است.

اتریش از روز سه شنبه هفته گذشته، پس از یک ماه اعمال محدودیت ها برای مقابله با شیوع کرونا، اولین گام ها برای کاستن از میزان محدودیت ها را برداشت و به بعضی فروشگاه ها، مراکز باغبانی و مغازه های کوچکتر اجازه فعالیت داد.

قرار است فروشگاه های دیگر و آرایشگاه ها در اتریش از یکم ماه می (12 اردیبهشت ماه) کسب و کار خود را شروع نمایند.

دولت محافظه کار اتریش می گوید اقدام زودهنگام این کشور برای مقابله در زمان شیوع کرونا و این واقعیت که موارد ابتلا به میزان کمتر از یک درصد در روز است، زمینه بازگشایی بخش هایی از اقتصاد این کشور را مهیا می نماید.

ورنر کوگلر معاون صدراعظم اتریش در یک کنفرانس خبری گفت: از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت ماه)، بازگشایی اماکن هنری و فرهنگی به ویژه موزه ها امکان پذیر است.

وی تاکید نمود که هنوز تاریخ مشخصی برای از سرگیری فعالیت این مراکز مشخص نشده است.

اولریخ لوناسک مقام وزارت فرهنگ و هنر اتریش گفت که کتابخانه ها و کتابفروشی ها نیز از آن موقع اجازه فعالیت مجدد دارند، اما موزه های فدرال تحت مالکیت دولت که بعضی جاذبه های اصلی اتریش را نگهداری می نمایند، اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) بازگشایی می شوند.

هنوز تاریخ مشخصی برای بازگشایی موزه ها مشخص نشده و تجمعاتی چون شرکت در جشنواره های موسیقی نیز تا 31 اوت (10 شهریور) ممنوع است.

همچنین دولت اتریش در نظر دارد با آنالیز اوضاع، امکان اجرای بعضی رویدادهای فرهنگی همچون حضور در سینماهای روباز را از ابتدای ماه ژوئیه (اواسط تیر ماه) مورد ارزیابی قرار دهد.

برای بخش تئاتر نیز عوامل بسیاری مورد توجه قرار می گیرد تا امکان فعالیت امن این بخش فراهم گردد.

روی صحنه تئاتر، حرکات بسیاری انجام می گردد و افراد زیادی حضور دارند. ممکن است صحنه درگیری بازی گردد که با وجود شیوع کرونا، این امر شدنی نیست.

در این میان، تمرین های حرفه ای تئاتر با اجرای انفرادی از 18 ماه می (29 اردیبهشت) مجاز است و تمرین های گروهی نیز با رعایت مقررات فاصله گذاری از اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 863

به "خبرنگاران بازگشایی موزه ها و کتابخانه های اتریش از اواخر اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشایی موزه ها و کتابخانه های اتریش از اواخر اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید