خبرنگاران پلیس همدان: رانندگان از سوارکردن افراد بدون ماسک خودداری کنند

به گزارش مجله عکس، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا رانندگان فعال در ناوگان عمومی از سوارکردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

خبرنگاران پلیس همدان: رانندگان از سوارکردن افراد بدون ماسک خودداری کنند

سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار داشت: همچنین رانندگان تاکسی، اتوبوس، آژانس و تاکسی های اینترنتی برای سوار کردن مسافر ابتدا از او بخواهند ماسک بزند سپس اقدام به سوار کردن و جابجایی او کنند.

وی افزود: برخی از رانندگان خودروهای عمومی و مسافران پس از سوار شدن به داخل خودرو ماسک خود را برداشته و یا از روی دهان و بینی خود کنار زده در حالیکه امکان ابتلا به ویروس کرونا هنگام نشستن داخل خودرو نیز وجود دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: برخی از رانندگان به ویژه دارندگان خودروی شخصی نیز ماسک را از آیینه جلو آویزان کرده یا روی داشبرد قرار می دهند در حالیکه باید از ماسک برای محافظت خود در برابر ویروس کرونا استفاده کنند.

سرهنگ فکری افزود: پلیس در حال حاضر برنامه ای برای جریمه و اعمال قانون رانندگانی که محدودیت های کرونایی را رعایت نمی کنند ندارد اما با حضور در محل های پرترافیک و پرتردد به رانندگان و مسافران بدون ماسک تذکر می دهد.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نباید تنها به برخورد سلبی و اعمال قانون توجه داشت بلکه هدف پلیس مشارکت دریافت از رانندگان حمل و نقل عمومی برای ترغیب مسافران به استفاده از ماسک است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان همچنین با بیان اینکه سیستم نوبت دهی در مرکز شماره گذاری اینترنتی شده است گفت: هدف پلیس کاهش مراجعه مردم و انجام امور به صورت اینترنتی است.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز (سه شنبه) اظهار داشت که از اوایل اسفند 98 تا به امروز 581 هزار و 824 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت 346 نفر از بیماران مبتلا به کووید- 19 در 24 ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به 33 هزار و 299 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1333

به "خبرنگاران پلیس همدان: رانندگان از سوارکردن افراد بدون ماسک خودداری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس همدان: رانندگان از سوارکردن افراد بدون ماسک خودداری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید