خبر تازه: شیوه تازه نمایش مطالب اینستاگرام به ترتیب زمانی چگونه است؟

به گزارش مجله عکس، صبح خبری در خصوص افزوده شدن ویژگی نمایش ترتیب زمانی در اینستاگرام، پستی در خبرنگاران منتشر نموده بودیم و حالا خبر تکمیلی شرح می دهد که دقیقا این شیوه نمایش به ترتیب زمانی، چطور خواهد بود.

خبر تازه: شیوه تازه نمایش مطالب اینستاگرام به ترتیب زمانی چگونه است؟

اینستاگرام امروز چهارشنبه در این مورد شرح داده. هر کاربر اینستاگرام وقتی اپلیکیشن را بازی می نماید، در قسمت بالا و چپ، گزینه تازهی مشاهده خواهد نمود.

یک گزینه که نمایش مطالب فید اینستاگرام به شیوه معمول الگوریتمی کنونی است. اما گزینه دیگر نمایش پیج های دلخواه به ترتیب زمانی است.

بگذارید بیشتر شرح بدهم:

حتما شما هم مثل خیلی های دیگر، گاهی از الگوریتم اینستاگرام شاکی می شوید. مثلا به محض اینکه چند مطلب مثلا در خصوص کنسرت یک خواننده می بینید، الگوریتم متوجه علاقه شما می گردد و مطالب خیلی بیشتری در آن مورد، به شما نشان می دهد و شما را غرق در مطالب تکراری می نماید.

در مقابل بعضی پیج ها هستند که ما دوست داریم مطالبشان را همواره ببینیم و برای ما حالت مرجع یا حتی کاری دارند. تصور کنید که مثلا من دوست داشته باشم که همواره مطالب پیج های وابسته به چند سایت فناوری یا خبری را ببینم. در عمل اما بعد از مدتی کم محلی تصادفی به مطالب آن پیج ها، مطالب آن پیج ها از فید من غیب می شوند و خلی کم نشان داده می شوند.

با ویژگی تازه اینستاگرام که به تدریج برای همه فعال می گردد، این مسائل حل می شوند. شما می توانید پیج های مورد نظرتان را به پیج های دلخواه یا Favorites خود اضافه کنید تا بعد از این مطالب آنها را به ترتیب زمانی ببینید. اگر هم هوس کردید همچنان از سیستم نمایش روتین اینستاگرام بهره ببرید، این امکان را همواره خواهید داشت.

البته شما می توانید تا 50 حساب را ستاره دار کنید . پست های آن ها در فید اصلی شما بالاتر نشان داده می گردد. بعلاوه می توانید آن پست ها را در فید موارد دلخواه جداگانه مشاهده کنید، که اینستاگرام می گوید شیوه نمایش آنها به ترتیب زمانی است.

فهرست علاقه مندی های شما برای شما خصوصی است و برای هیچ کس دیگری قابل مشاهده نخواهد بود.

البته طبق گفته آدم موسری -رئیس اینستاگرام- احتمالا در پی معرفی این ویژگی، شیوه نمایش الگوریتمی هم تغییراتی خواهد نمود و اندازه پیشنهاد مطالب از پیج هایی که دنبال نمی کنید، بیشتر خواهد بود. شاید اینستاگرام اصلا شیوه نمایش زمانی را برای حساسیت زدایی در مقابل این کار اضافه نموده باشد!

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2074

به "خبر تازه: شیوه تازه نمایش مطالب اینستاگرام به ترتیب زمانی چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تازه: شیوه تازه نمایش مطالب اینستاگرام به ترتیب زمانی چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید