تیک تاک رقیب توییتر می گردد!

به گزارش مجله عکس، دیجیاتو نوشت: شبکه اجتماعی بزرگ تیک تاک که پیش تر عمدتاً برای انتشار ویدیوهای کوتاه استفاده می شد، حالا قابلیتی برای انتشار پست های متنی دارد.

تیک تاک رقیب توییتر می گردد!

در شرایطی که اینستاگرام تردز برای رقابت با توییتر وارد بازار شده و پلتفرم ایلان ماسک هم برند خود را به X تغییر داده، تیک تاک از قابلیتی برای انتشار پست های متنی در شبکه اجتماعی خود رونمایی نموده است. حالا این اپلیکیشن هم می تواند به نوعی با توییتر رقابت کند.

پلتفرم تیک تاک در اطلاعیه ای گفت که از حالا به بعد به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند پست های فقط متنی هم به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن پیش تر به طور عمده بر محتواهای ویدیویی تمرکز داشت و انتشار متن خالی ممکن نبود. اما حالا این شرکت اجازه می دهد تا خلاقیت های متنی هم فرصت عرضه داشته باشند.

کاربران می توانند در پست های متنی از پس زمینه های رنگی و استیکرها استفاده نمایند. حدبیشتر تعداد کلمات در هر پست متنی 1000 کلمه خواهد بود؛ اما به نظر می رسد که این ویژگی همچنان با بستری برای گفتگو فاصله داشته باشد.

تیک تاک هم رقیب توییتر شد

این تغییر احتمالاً اقدامی برای رقابت با توییتر است که تغییرات چند وقت اخیرش باعث شده خیلی از کاربران در پی جایگزین برای آن باشند. چند هفته پیش، متا هم از اپلیکیشنی برای فراوری محتوای متنی به نام اینستاگرام تردز پرده برداشت که اگرچه آغاز خوبی داشت، اما اکنون در شرایط مناسبی به سر نمی برد. تعداد کاربران فعال در این پلتفرم کاهش چشمگیری داشته است.

ازآن سو اما تیک تاک بیش از یک میلیارد کاربر دارد و امیدوار است که با این قابلیت تازه بتواند افراد بیشتری را به سمت پلتفرم خود جذب کند. البته جامعه کاربران این اپلیکیشن جوان تر از بیشتر رقباست. رگولاتور ارتباطات بریتانیا می گوید تیک تاک اولین منبع خبری کاربران 12 تا 15 ساله است. در رتبه های بعدی یوتوب و اینستاگرام قرار دارند.

بااین حال، این شرکت با انتقاداتی به خاطر ارتباطات احتمالی با دولت چین روبه رو بوده است. این قضیه به ویژه در آمریکا، بریتانیا و کانادا موردتوجه قرار گرفته و موجب محدودسازی دسترسی ادارات دولتی به این اپلیکیشن شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2307

به "تیک تاک رقیب توییتر می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک رقیب توییتر می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید