خطر از بیخ گوش لژیونر ایرانی در ترکیه گذشت!

به گزارش مجله عکس، علی قلی زاده در خصوص شرایط خود پس از زلزله مهیب و 7.8 ریشتری ترکیه گفت: روز گذشته برای بازی کاسیم پاشا و هاتای اسپور به شهر هاتای رفته بودیم. در زمان وقوع زلزله در شهر هاتای بودیم. از 4:30 صبح تا 12 مقابل هتل بودیم و تمام وسایل مان در این هتل که بخشی از آن تخریب شده بود، قرار داشت.

خطر از بیخ گوش لژیونر ایرانی در ترکیه گذشت!

وی اضافه کرد: ساعت 12 ظهر به شهر آدانا آمدیم و آنجا با پرواز اختصاصی باشگاه کاسیم پاشاه راهی استانبول شدیم. اکنون به خاطر زنده بودنم خدا را شکر می کنم. البته نمی دانم چگونه زنده هستم. در زمان خروج از هتل، فقط توانستم یک لحظه موبایل خودم را بردارم. همه خانه های اطراف هتل تخریب و با خاک یکسان شده بودند. از ساختمان هتل ما نیز بخش کمی به جای مانده و شانس آوردیم این هتل نوساز بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: زنان و بچه ها زیادی در آن شرایط گریه می کردند. در زندگی ام چنین چیزی را ندیده بودم. این زلزله 7.8 ریشتر قدرت داشت و همین موضوع نشان می دهد چه فاجعه ای اتفاق افتاده است. هنوز بخش زیادی از وسایل من در هتل جا مانده و هیچکس نمی تواند مجدد وارد آنجا گردد. نمی دانم باید چه کاری انجام بدهیم. خدا شانس مجددی برای زندگی به من داد.

قلی زاده عنوان نمود: جان مادرم را قسم می خورم که نمی توانم درمورد این شرایط سخت صحبت کنم و فقط مانده ام چگونه زنده هستم. البته ساق پای من دچار بریدگی شده و احساس شکستگی در ناحیه دنده دارم. در این قسمت از بدنم خیلی درد دارم و باید عکسبرداری کنم. خدا را شکر می کنم از این مهلکه جان خود را از دست ندام و اکنون در استانبول حضور دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2240

به "خطر از بیخ گوش لژیونر ایرانی در ترکیه گذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر از بیخ گوش لژیونر ایرانی در ترکیه گذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید