خط پروازی ساری به مونته سیلوانو ایتالیا برای توسعه صنعت گردشگری راه اندازی گردد

به گزارش مجله عکس، شهردار ساری گفت: با راه اندازی خط پروازی ساری به شهر مونته سیلوانو ایتالیا زمینه حضور گردشگر و سرمایه گذاران در این شهر فراهم می گردد.

خط پروازی ساری به مونته سیلوانو ایتالیا برای توسعه صنعت گردشگری راه اندازی گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، مهدی عبوری شامگاه دوشنبه در ملاقات با شهردار مونته سیلوانو ایتالیا در ساری، گفت: شهر ساری بزرگترین و قدیمی ترین شهر جنوب دریای مازندران است.

وی اضافه کرد: شهر ساری در سه سال گذشته جزو 5 شهر اول گردشگرپذیر ایران انتخاب شده است که این اتفاق بزرگ با هماری همه مدیران، فرماندار و اعضای شورای شهر ساری رقم خورده است.

شهردار ساری با بیان اینکه شهر ساری مفاخر بسیاری در زمان ها مختلف داشته است، اضافه کرد: شهدای بسیاری زیادی از این شهرستان برای حفظ خاک ایران اسلام جنگیدند و با شجاعت از وطن دفاع کردند و این افراد از افتخارات شهر ما هستند.

عبوری با اعلام اینکه شهر ساری یک شهر ساحلی، جنگلی و جلگه ای است، توضیح داد: شهر ساری و مونته سیلوانو مشترکات بسیاری در حوزه گردشگری دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توسعه شهر ساری بر مبنای توسعه گردشگری ترسیم شده است، اضافه کرد: همین امر یاری کرد تا شهر ساری در بین هزار و 200 شهر در کشور جزو 5 شهر اول گردشگرپذیر در سال جدید معرفی گردید.

شهردار ساری اضافه کرد: شهر ساری و مونته سیلوانو از کشورهای قدرتمند ایران و ایتالیا به واسطه قدمت و هویتی که دارند می توانند همکاری همه جانبه ای را با هم داشته باشند.

عبوری با اشاره به اینکه تفاهم نامه اولیه برای انجام قرار داد خواهرخواندگی در برنامه کاری قرار گیرد، اظهار داشت: پس از آنالیز های لازم زمینه حضور هیأت های تجاری وسرمایه گذاران نیز در مراحل بعدی دیده گردد.

وی خواهان راه اندازی خط پروازی ساری به مونته سیلوانو ایتالیا شد و اضافه کرد: با برقراری خطوط پروازی بین این دو شهر می توان شاهد حضور گردشگران و سرمایه گذاران از دو کشور باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 586

به "خط پروازی ساری به مونته سیلوانو ایتالیا برای توسعه صنعت گردشگری راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط پروازی ساری به مونته سیلوانو ایتالیا برای توسعه صنعت گردشگری راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید