دست هایی به دنبال ناامید کردن مردم خوزستان هستند

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آئین شروع عملیات اجرایی پارک جنگلی کوثر اندیمشک عنوان نمود: سالی یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استان خوزستان به پارک جنگلی کوثر اندیمشک اختصاص داده شد.

دست هایی به دنبال ناامید کردن مردم خوزستان هستند

وی با بیان اینکه سه میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت برای انجام روند عملیات اجرایی پارک جنگلی کوثر اندیمشک اختصاص داده شد، اضافه کرد: با توجه به موقعیت شهرستان اندیمشک در ورودی استان باید اقدامات تاثیرگذار و بنیادی برای برجسته سازی جلوه استان در دیدگان مسافران انجام گردد.

استاندار خوزستان گفت: دست هایی در استان خوزستان به دنبال بزرگ نمایی مسائل و ناامیدسازی شهروندان هستند که باید با توجه به زیرساخت ها و ایجاد بستر لازم برای توسعه استان برنامه ریزی و کوشش مضاعف انجام گردد.

وی اضافه کرد: سدهای عظیم، رودهای خروشان و طبیعت خوزستان، بستر مناسب برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی استان خوزستان است.

شریعتی با بیان اینکه سیاست های توسعه در اندیمشک فراگیر و در همه ابعاد است، اظهار کرد: در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، تجاری و زیرساخت ها، برنامه مدون و جامع برای اندیمشک طراحی و نوید آینده روشن می دهد.

استاندار خوزستان با تاکید بر تداوم نهال کاری در استان خوزستان توضیح داد: برای مقابله با ریزگردها کاشت نهال با هدف کاهش مسائل استان در زمینه ریزگردها تا انتها سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان به عنوان دروازه طلایی استان شناخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 108

به "دست هایی به دنبال ناامید کردن مردم خوزستان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست هایی به دنبال ناامید کردن مردم خوزستان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید