دورهمی های خبرنگاران

به گزارش مجله عکس، برای سفر از هیچ فرصتی نباید چشم پوشی کرد! به خصوص اگر قرار باشد، یک دورهمی رایگان به وسیله خبرنگاران ترتیب داده گردد و هربار در یک مقصد نو، تجربه ای متفاوت را رقم زد. اگر اهل ماجراهای نو هستید، دنبال دوستان اهل سفر می گشت و دل تان می خواهد آخر هفته ها مدام از خودتان نپرسید که با تعطیلات تان چه کنید، در دورهمی های خبرنگاران منتظرتان هستیم. قرار است کجا برویم و چه کنیم؟ همه چیز را در این مطلب گفته ایم.

دورهمی های خبرنگاران

چرا سفر کنیم؟

می گویند سفر، عمر آدمی را طولانی تر می نماید. باعث می گردد در لحظات سخت، ایده های بهتری برای حل بحران ها داشته باشیم و بی شک برای آینده، خاطرات و تجربه های ارزشمندی را ذخیره خواهیم کرد.

خبرنگاران سال هاست که برای ساختن تجربه های خوب سفر، خلق دوستی ها و کشف جاذبه های نو کوشش می نماید.

ما آشیانه عقاب ها در بالای بلندترین کوه ها را دیده ایم، می دانیم کبک کی لانه می سازد و برترین فصل برای شکار لحظه عبور اسب های وحشی از گذرگاه های باستانی چیست.

اما فکر کردیم برای سفر کردن گاه لازم نیست راهی راه های دور شویم. چه بسیار جاذبه ها و تماشای هایی که در همین مرکز هستند و می توانیم در یک آخر هفته، به سراغ شان برویم. بعد آنجا می توانیم با هم، مسیرهای تازه را کشف کنیم، با ناشناخته ها دوست شویم و شهر خود را بهتر بشناسیم.

با این تفکر، ایده تورهای یکروزه و دورهمی رایگان خبرنگاران به دنیا آمد، تا آغازی برای مسیری نو باشد.

هدف از دورهمی رایگان چیست؟

همه چیز پول نیست! شاید این جمله شعارگونه به نظر برسد اما خبرنگاران نشان داده اهل شعار دادن نیست.

ما فکر می کنیم بالا بردن آگاهی های عمومی، ورزش، کوهپیمایی، تماشا فیلم های فاخر و ایجاد گروه های محبت آمیز، جامعه بهتری می سازد. این کار یاری می نماید ارزش های محیط خود را بهتر بشناسیم، اضطراب و خشم کمتری داشته باشیم و بتوانیم لابه لای روزهای سخت زندگی، به خود و نیازهای مان فکر کنیم. خبرنگاران بر این تفکر است که رسالتش در ترویج سفر مسئولانه، بهبود کیفیت زندگی مردم و ساختن حتی یک انسان شادتر است.

پس تورهای رایگان خبرنگاران را راه انداختیم تا اگر نمی دانید آخر هفته ها کجا برید؟ می خواهید شیوه حرفه ای سفر را یاد بگیرید، دوست های تازه پیدا کنید و دنیای اطراف تان را بهتر بشناسید، با خبرنگاران همراه شوید.

ثبت نام در تورهای دورهمی رایگان خبرنگاران

برای شرکت در تور رایگان خبرنگاران فقط کافی است عضو شبکه های اجتماعی خبرنگاران شوید یا وب سایت خبرنگاران را آنالیز کنید تا از برنامه هر هفته باخبر شوید. این برنامه ها همگی یکروزه هستند و قرار است شامل رویدادهای زیر باشند:

آدینه اول هر ماه، برنامه دوچرخه سواری

جوامع پیشرفته، روز به روز بیشتر به سمت دوچرخه و دوچرخه سواری جذب می شوند. چراکه دوچرخه، به سلامت روح و جسم یاری می نماید. متابولیسم را بالا می برد و نقشی در فرهنگ سازی و مراقبت از محیط زیست نیز دارد. به همین علت ما اولین آدینه هر ماه را به برنامه دوچرخه سواری رایگان اختصاص داده ایم.

آدینه دوم هر ماه، تهرانگردی

تهران این شهر پرتکاپوی بدون خواب، حدود دو قرن است که وقایع، افراد و تاریخ شگفت انگیزی را به چشم دیده است. روزگاری شاهان قاجار بر آن حکم رانده اند، فرستاده گان اروپایی آن را توصیف نموده اند و مردم بسیاری در آن زیسته اند. حالا تهران در بسیاری از کوچه ها و خیابان هایش، قصه هایی پنهان نموده که دومین آدینه هر ماه برای شنیدن و پیدا کردن آنها، راهی سفری به عمق تاریخ خواهیم شد.

آدینه سوم هر ماه، برنامه دویدن

می گویند دو، مادر همه ورزش هاست. با دویدن مغز هورمون های شادی و ضد استرس ترشح می نماید و در نتیجه عملکرد بهتری دارد. دویدن حجم ریه ها را بیشتر می نماید و یک راه خوب برای جلوگیری از بیمار شدن است. اگر دوست دارید ورزش کنید و نمی خواهید تنها باشید، سومین آدینه هر ماه به برنامه های دویدن خبرنگاران بپیوندید.

آدینه چهارم هر ماه، کوهپیمایی سبک

کوهپیمایی برنامه آخرین آدینه هر ماه است. این برنامه با همراهی راهنمایان ماهر و توانای خبرنگاران برگزار می گردد تا علاوه بر طبیعت گردی، فنون گام برداری، کوهنوردی و شناخت طبیعت را بیاموزید.

مسیر این برنامه با توجه به فصل، شرایط آب و هوا و شرایط مسافران معین می گردد تا پس از کسب اطلاعات کامل، بنابر توانایی خود در این تور رایگان شرکت کنید.

برنامه های فصلی تماشای فیلم

به غیر از برنامه های رایگان آدینه ها، خبرنگاران برای هر فصل برنامه مجذوب کننده تماشای فیلم را نیز ترتیب داده است.

این برنامه در یک سالن اختصاصی خواهد بود و ممکن است کارشناسان و افراد مطلعی نیز برای نقد فیلم همراه مان باشند.

فیلم ها از بین آثار ارزشمند انتخاب می شوند تا بتوانیم به دانش و علم خود نیز اضافه کنیم.

نکات مهم شرکت در تور رایگان خبرنگاران

  • ظرفیت هر کدام از برنامه های هفتگی خبرنگاران، 20 نفر است.
  • حتما باید ثبت نام کنید و امکان همراهی دوستانی که ثبت نام ننموده اند میسر نمی باشد.
  • تمام همراهان تورهای رایگان خبرنگاران با هزینه خبرنگاران بیمه می شوند.
  • مسیر و مقصد هر برنامه با برنامه قبلی فرق دارد.
  • راهنماهای هر گروه از برنامه ها، از بین برترین لیدرهای خبرنگاران انتخاب می شوند.

این آخر هفته کجا بریم؟

تور رایگان خبرنگاران که برای این آخر هفته ارائه شده است را می توانید با کلیک بر روی کلید زیر ببینید. برای شرکت در برنامه حتما ثبت نام کنید. برای حفظ نظم و الزام بیمه همه مسافران حاضر در برنامه های رایگان خبرنگاران، امکان همراهی دوستانی که ثبت نام ننموده اند، با کمال احترام نخواهد بود.

دورهمی رایگان با خبرنگاران

اگر عاشق طبیعتگردی هستید یا دوست دارید اطلاعات تاریخی تان را بیشتر کنید، دل تان می خواهد منتظر تعطیلات طولانی نباشید و هر هفته بتوانید از اوقات فراغت خود در یک تور داخلی رایگان لذت ببرید، با خبرنگاران همراه شوید.

هر آدینه، تورهای دورهمی رایگان خبرنگاران در مسیرهای تازه برگزار می شوند و برای شرکت در هرکدام فقط کافی است ثبت نام کنید. در برنامه های تازه خبرنگاران منتظر تماشا روی ماه تان هستیم.

لینک کوتاه:

http://dlho.ir/n5097 کپی کردنمنبع: دالاهو
انتشار: 30 مهر 1403 بروزرسانی: 30 مهر 1403 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2377

به "دورهمی های خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی های خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید