راهنمای خرید تبلت برای نوروز 1400

به گزارش مجله عکس، نوروز 1400 یک نوروز معمولی نیست. نوروز 1400 آغاز یک قرن تازه و یک دوره تازه است که می تواند مجذوب کننده و هیجان انگیز هم باشد. بنابراین فرصت خوبی برای خرید محصولات الکترونیکی و گجت های تازه است تا تغییرات بزرگی را وارد زندگی ما کنند. با این حال بازار گجت ها و محصولات الکترونیکی در چند سال اخیر طوفان های وحشتناکی را تجربه کرده که باعث می شود انتخاب یک دستگاه هوشمند برتر را دشوارتر از قبل باشد. اما راهنمای خرید تبلت خبرنگاران زندگی برای نوروز 1400 به شما کمک می کند تا بهترین محصولات بازار را شناسایی کنید و با خیال راحت برای خرید آن ها وارد عمل شوید.

راهنمای خرید تبلت برای نوروز 1400

آیا خرید تبلت در بازار فعلی کار درستی است؟ پاسخ این پرسش در نیازها و اولویت های شما پیدا می شود. اگرچه بازار تبلت ها با ظهور تلفن های هوشمند نو تقریبا کوچک تر از همیشه شده اما هنوز هم جادوی تبلت ها، ویژگی های حیرت انگیز خودش را دارد. واقعیت این است که امروزه تلفن های هوشمند با صفحه نمایش های کم حاشیه، بزرگ تر از قبل به نظر می رسند و شاید همین باعث شود که تصور کنیم تبلت ها دیگر گزینه های مناسبی برای استفاده روزمره نیستند. اما کارکرد تبلت ها، هرگز قدیمی نمی شود.

تبلت ها از همان ابتدا به محصولاتی تبدیل شدند که برای تماشای فیلم و سریال، مطالعه اخبار، کتاب ها و مجله ها، نوشتن مقالات و ارائه کنفرانس ها یک گزینه ایده آل باشند. از سوی دیگر، صفحه نمایش بزرگتر تبلت ها برای کاربرانی که دوست دارند همزمان یک تلفن هوشمند بسیار بزرگ و یک لپتاپ بسیار کوچک داشته باشند، بی نظیر به نظر می رسد.

تبلت هایی که در راهنمای خرید تبلت برای نوروز 1400 معرفی می شوند، ترکیب درستی از بهترین محصولات بازار هستند.

تبلت Lenovo Tab M7 - 32GB

قیمت: حدود دو میلیون و 800 هزار تومان

در بازار تبلت ها هم صفحه نمایش های کم حاشیه ظهور کرده اند و مدل های نو این محصولات دوست داشتنی حاشیه صفحه نمایش کمتری دارند. بنابراین M7 با پشتیبانی از یک سیم کارت نسل چهارم از صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 بهره می برد. اگرچه این تبلت تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما باید بدانید مسئله ای برای افزایش حافظه آن با کمک کارت حافظه جانبی ندارید. باید بدانید M7 از دو دوربین دومگاپیکسلی در جلو و پشت بدنه پلاستیکی اش استفاده می کند. دو گیگابایت رم در کنار پردازنده مدیاتک 1.3 گیگاهرتزی شاید سخت افزار قدرتمندی برای M7 نباشند اما می توانند نیازهای اولیه هر کاربری را تامین کنند.

تبلت TAB M8 8505X - 32GB

قیمت: حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان

این تبلت 8 اینچی که از قابلیت مکالمه و اینترنت نسل چهارم هم پشتیبانی می کند، یکی از بهترین تبلت های بازار در رنج قیمتی خودش لقب می گیرد که ارزش خرید بسیار زیادی دارد. حافظه داخلی تبلت M8 روی عدد قابل قبول 32 گیگابایت ایستاده و 2 گیگابایت حافظه موقت آن عملکرد قابل قبولی در کنار پردازنده مدیاتک مدل هلیو ای22 ارائه می دهد. دوربین اصلی این تبلت تنها 5 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن هم کیفیت نه چندان قابل قبول 2 مگاپیکسل را میزبانی می کند. بنابراین اگر انتظار دارید با کمک تبلت خود تماس های تصویری با کیفیت انجام دهید شاید این تبلت لنوو گزینه مناسبی نباشد.

در این زمینه بخوانید:

راهنمای خرید لپتاپ برای نوروز 1400

طرفدار محصولات اپل هستید؟ یک چمدان اسکناس آماده کنید!

سلامتی صفحه تلفن هوشمند خود را با این اپلیکیشن ها آزمایش کنید

تبلتSamsung Galaxy TAB A 10.1 2019

قیمت: حدود 5 میلیون و 400 هزار تومان

سامسونگ به نام یکی از پیشگامان بازار تبلت ها تلاش می کند تا برای همه سلیقه ها محصولات متعددی را تولید کند و به همین دلیل در همه رنج های قیمتی محصولات قابل توجهی دارد. تبلت Galaxy TAB A 10.1 یکی از محصولات میان رده سامسونگ در بازار تبلت ها است که به صفحه نمایش 10 اینچی با تراکم پیکسلی 224 پیکسل در هر اینچ مجهز شده و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اش همراه با 2 گیگابایت حافظه موقت از یک پردازنده هشت هسته ای اکسینوس استفاده می کند. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل است و دوربین سلفی هم کیفیت قابل قبول 5 مگاپیکسلی را دارد. باطری 6150 میلی آمپری این تبلت از طریق یک درگاه Type-C شارژ می شود و اگرچه بدنه پلاستیکی تبلت Galaxy TAB A 10.1 اندکی ناامیدکننده به نظر می رسد اما قابلیت پشتیبانی از سیمکارت با مکالمه را هم درون خودش جای داده است.

تبلت Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019 - 32GB

قیمت: حدود 6 میلیون و 300 هزار تومان

سال ها پیش و نخستین بار در گوشی Galaxy Note بود که سامسونگ از قلم S Pen رونمایی کرد. این قلم مدرن و مجذوب کننده در طول سال ها فعالیت کره ای ها در بازار تلفن های هوشمند مجذوب کننده تر شده و حالا مدتی است که در دنیای تبلت های سامسونگ هم حضور دارد. بنابراین Tab 8.0 2019 هم علاوه بر قلم هوشمند، قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه را پشتیبانی می کند. حافظه 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایتی این تبلت شاید کافی باشد اما سامسونگ پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت را هم به این محصول هشت اینچی اضافه کرد تا در کنار صفحه نمایش باکیفیت هیچ محدودیتی برای کاربر وجود نداشته باشد.

اگرچه دوربین های آن به ترتیب 8 و5 مگاپیکسلی هستند اما باطری 4200 میلی آمپری این تبلت، شاید برای کسانی که استفاده زیادی از گجت خود دارند، چندان مناسب نباشد.

تبلت Samsung Galaxy Tab S6 Lite - 64GB

قیمت: حدود 10 میلیون تومان

این تبلت 10.4 اینچی با بدنه ای تمام آلومینیومی ساخته شده و نه تنها از پردازنده قدرتمند اکسینوس 9611 استفاده می کند بلکه از 4 گیگابایت رم هم بهره می برد. حافظه 128 گیگاباتی آن با قابلیت نصب کارت حافظه فضای تقریبا نامحدودی برای کاربر به همراه دارد که با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی به یک ترکیب برنده تبدیل می شود. باطری 7040 میلی آمپری S6 Lite می تواند برای یک روز طولانی و سخت شما را همراهی کند. اگر از صفحه نمایش نسبتا ضعیف این تبلت چشم پوشی کنیم، در مجموع با محصولی قدرتمند و متفاوت روبرو هستیم که ارزش هزینه کردن را دارد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1853

به "راهنمای خرید تبلت برای نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید تبلت برای نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید