رتبه دوم استان قم در مصرف گاز سی ان جی در کشور

به گزارش مجله عکس، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم از رتبه دوم استان قم در جایگزینی مصرف سی ان جی با بنزین در کشور خبر داد.

رتبه دوم استان قم در مصرف گاز سی ان جی در کشور

حصیری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم گفت:از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 15 میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده یا CNG به خودرو های دوگانه سوز در جایگاه های عرضه سوخت قم عرضه شد که از رشد تقریبی حدود 22 درصدی سوخت پاک در سبد سوخت مالکان خودرو های دوگانه سوز نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

او در ادامه اضافه کرد: بر اساس آخرین رتبه بندی اعلام شده از سوی مدیر طرح سی ان جی کشور، منطقه قم پس از شاهرود پیروز به کسب رتبه دوم کشوری در جایگزینی مصرف سی ان جی به جای بنزین شد و استان خراسان جنوبی هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

اوگفت: در سال گذشته سمنان، قم و بیرجند، به ترتیب رتبه های اول تا سوم جایگزینی سی ان جی به جای بنزین را در کشور از آن خود کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم با تاکید بر جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین برای صرفه جویی اقتصادی و کاهش آلاینده های زیست محیطی اضافه کرد:اختلاف محسوس بین قیمت بنزین و سی ان جی، باعث افزایش رغبت صاحبان خودرو به استفاده از سی ان جی شده است.

حصیری با اشاره به طرح رایگان دوگانه سوز کردن ناوکان حمل و نقل عمومی گفت:طرح تبدیل خودرو های مسافربر شخصی (اسنپ، گردشی) به دوگانه سوز با 30 درصد تخفیف انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم از شهروندان خواست با جایگزینی سوخت سی ان جی با توجه به قیمت کمتر آن نسبت به بنزین و مزیت سوخت پاک گامی در جهت حفاظت از سرمایه ملی و کاهش آلایندگی بردارند.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2156

به "رتبه دوم استان قم در مصرف گاز سی ان جی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه دوم استان قم در مصرف گاز سی ان جی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید