ردمی A3X رونمایی شد؛ مقرون به صرفه ترین گوشی مالی شیائومی

به گزارش مجله عکس، شیائومی به تازگی از مقرون به صرفه ترین گوشی مالی خود با نام ردمی A3X رونمایی کرد. محصولی که ظاهر مجذوب کننده و قیمت بسیار پایینی دارد.

ردمی A3X رونمایی شد؛ مقرون به صرفه ترین گوشی مالی شیائومی

فوریه سال جاری بود که شیائومی از یک گوشی مالی مقرون به صرفه قیمت با نام ردمی A3 رونمایی کرد. این گوشی که در حال حاضر در بازار کشور ما هم در دسترس قرار گرفته است، حالا در یک نسخه دیگر رونمایی شده و طبق خبرها، قرار است در بازار هندوستان برای فروش عرضه گردد.

ردمی A3X گوشی مالی مقرون به صرفه قیمتی است با پردازنده Unisoc T603 که از فناوری ساخت 22 نانومتری بهره می برد و 8 هسته دارد. 8 هسته این پردازنده از فرکانس 1.8 گیگاهرتز برخوردار هستند که در کنار 3/4 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، برای انجام سبک ترین کارها در سیستم عامل اندروید طراحی شده اند.

این گوشی از یک نمایشگر بزرگ 6.71 اینچی بهره می برد که وضوح تصویر در آن به 720 × 1650 پیکسل می رسد. نوع این پنل LCD است و بیشینه روشنایی آن هم 500 نیت اعلام شده که برای یک مالی با چنین پنلی مناسب است. علاوه بر این ها، رفرش ریت این نمایشگر هم به 90 هرتز می رسد.

درست مانند ردمی A3، روی پنل پشتی این گوشی هم یک ماژول دایره ای بزرگ را شاهد هستیم که میزبان دو دوربین و یک فلش است. یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 0.08 مگاپیکسلی. سنسور اصلی ردمی A3X قادر است با وضوح 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. بعلاوه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی که به صورت V شکل روی نمایشگر تعبیه شده، قادر است با همین کیفیت به فیلمبرداری بپردازد.

ردمی A3X از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با استفاده از شارژر 10 واتی می توانید آن را شارژ کنید. البته آداپتور این شارژر به صورت جداگانه باید تهیه گردد چون درون بسته بندی قرار ندارد. هرچند به نظر می رسد عدم قرارگیری شارژر درون بسته بندی برای یک سری از بازارهای خاص باشد.

نماینده نو شیائومی از حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور بهره می برد، دو سیم کارته است و جک 3.5 میلی متری نیز روی آن حضور دارد. اندروید 14 را به صورت پیش فرض روی آن شاهد هستیم و ردمی هم میخواهد به مدت 2 سال از آن به صورت نرم افزاری و 3 سال از لحاظ امنیتی پشتیبانی کند. ابعاد این گوشی به 168.4 × 76.3 × 8.3 میلی متر می رسد اما وزن آن تعیین نیست.

ردمی میخواهد گوشی ردمی A3X را در رنگ های مشکی، سفید و سبز راهی بازار کند. قیمت این گوشی به احتمال زیاد 60 یورو خواهد بود تا یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های مالی بازار را ببینیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1403 بروزرسانی: 18 خرداد 1403 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2344

به "ردمی A3X رونمایی شد؛ مقرون به صرفه ترین گوشی مالی شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی A3X رونمایی شد؛ مقرون به صرفه ترین گوشی مالی شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید