سامانه الکترونیک و پایگاه اطلاع رسانی مجازی موزه ملک رونمایی می گردد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، سامانه الکترونیک آثار و پایگاه اطلاع رسانی مجازی کتابخانه و موزه ملی ملک به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که احتیاج بسیاری از پژوهشگران حوزه های تاریخ، موزه، میراث فرهنگی، باستان شناسی و نیز کاربران فضای مجازی در زمینه بهره گیری از اطلاعات و تصویرهای آثار کتابخانه ای و موزه ای را پاسخ خواهد داد. در این سامانه، در کنار خدمات اطلاع رسانی رسمی کتابخانه و موزه ملی ملک به مخاطبان، داده ها و اطلاعات آثار موزه ای و کتاب های خطی، چاپی و چاپ سنگی به همراه نمونه تصویر آن ها در این سامانه وارد شده و امکان بهره گیری مناسب برای پژوهشگران را فراهم ساخته است.

سامانه الکترونیک و پایگاه اطلاع رسانی مجازی موزه ملک رونمایی می گردد

طراحی سامانه الکترونیک آثار و پایگاه اطلاع رسانی مجازی کتابخانه و موزه ملی ملک به گونه ای است که بخش عمده ای از نیازهای فرهنگی مخاطبان این موقوفه فرهنگی را در فضای مجازی، پاسخ خواهد داد.

سامانه الکترونیک آثار و پایگاه اطلاع رسانی مجازی کتابخانه و موزه ملی ملک در روز پنج شنبه 18 دی 1393 خورشیدی ساعت 10 هم زمان با آیین گرامی داشت میلاد پیامبر صلی الله علیه و آله در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی تهران، میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد رونمایی خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک از همه دوستداران و علاقه مندان حوزه های فرهنگ و هنر دعوت می نماید در این مراسم رونمایی حضور یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1009

به "سامانه الکترونیک و پایگاه اطلاع رسانی مجازی موزه ملک رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه الکترونیک و پایگاه اطلاع رسانی مجازی موزه ملک رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید