سفر ارزان به لندن

به گزارش مجله عکس، پایتخت مه‌آلود انگلیس، جاذبه‌های بسیاری دارد. وجود تعداد زیادی دیدنی‌های تاریخی، موزه‌ها و گالری‌های تماشایی و بازارهای بی‌نظیر برای خرید کردن، باعث سرازیر شدن جمعیت عظیمی از گردشگران تور اروپا به این شهر می‌شود. در ادامه اطلاعاتی را با شما در میان می‌گذاریم که می‌توانند سفر شما به این شهر را بیش از پیش دلپذیرتر کنند.

سفر ارزان به لندن

لندن یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا است و تنظیم میزان هزینه‌های سفرتان می‌‌تواند کمک شایانی به مدیریت منابع مالی‌تان کند. برای اقامت در لندن، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هتل موجود، هتل Budget از مجموعه هتل‌های Ibis است که از شبی 70 پوند شروع می‌شود. این هتل با این مبلغ یک اتاق دوتخته با حمام اختصاصی در اختیار شما می‌گذارد.

صبحانه جزئی از خدمات هتل است و شما می‌توانید صبحانه را در هتل میل کرده و در هزینه‌ی آن نیز صرفه‌جویی کنید. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های گوناگون مراجعه کنید. در شرق لندن انواع رستوران‌های هندی و خاورمیانه‌ای و به نسبت مقرون به صرفه‌تر وجود دارند که هزینه‌ی غذاهای منوی آنها از 7 پوند شروع می‌شود. همچنین می‌توانید به رستوران‌های چینی، ایتالیایی و اسپانیایی در گوشه‌و‌کنار شهر مراجعه کنید که پایه قیمت غذاهای آنها نیز از 10 پوند شروع می‌شوند. رستوران HFC غذاهای حلال را عرضه می‌کند و قیمت‌های آن نیز به نسبت رستوران‌های دیگر بسیار پایین‌تر است.

لندن دارای یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شبکه‌های متروی دنیا است که قدمت آن به قرن نوزدهم می‌رسد. اتوبوس‌های قرمز رنگ و تاکسی‌های سیاه معروف لندن، همیشه برای جابه‌جا کردن مسافران تور اروپا آماده به خدمت هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای رفت‌ و آمد در لندن تهیه Oyster Card است. این کارت را می‌توان به صورت آنلاین تهیه کرد و برای تمامی سرویس‌‌های حمل‌و‌نقل عمومی از آن استفاده کرد. همچنین پس از تمام شدن موجودی آن می‌توانید از دستگاه‌های موجود در ایستگاه‌های وسائل حمل‌و‌نقل عمومی آن را دوباره شارژ کرد. سعی کنید تا جایی که می‌توانید از مترو و اتوبوس برای جابجایی استفاده کنید. پیاده‌روی در این شهر زیبا با بافت تاریخی خاصش هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

خرید یک خط تلفن همراه از سرویس‌دهنده‌های گوناگون موجود در شهر می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های مکالمه‌ی شما، امکان استفاده از اینترنت در همه جا را برای شما فراهم ‌کند که در نتیجه به سادگی می‌توانید برای پیدا کردن رستوران‌ها، نقشه‌ها و مقاصدتان و موارد دیگر از آن بهره ببرید.

برای خرید سوغاتی در تور اروپا، خیابان آکسفورد سیرکوس یکی از بازارهای مرکزی لندن است که به‌سادگی و با مترو در دسترس است. در این مکان انواع برند‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت‌های مناسب، مانند پرایماک موجود هستند. همچنین یکی از قدیمی‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مرکز خریدهای لندن در میدان الفنت اند کاسل است که با تنوع اجناس بالا مکان مناسبی برای خرید شماست. همچنین در این مکان‌ها جدا از برند‌های معروف، غذاخوری‌های گوناگون از ملیت‌های مختلف یافت می‌شوند.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 572

به "سفر ارزان به لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ارزان به لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید