سفر به آینده با هایپرلوپ

به گزارش مجله عکس، ویرجین هایپرلوپ(Virgin Hyperloop) ویدئوی مفهومی جدیدی از نحوه سفر مسافران با سیستم حمل و نقل سریع السیر خود به اشتراک گذاشته است.

سفر به آینده با هایپرلوپ

ایده حرکت با سرعت زیاد در یک لوله خلا در یک غلاف شناور با سرعت بیش از 670 مایل در ساعت ممکن است شبیه داستان های علمی تخیلی به نظر برسد، اما باید گفت این امر به زودی می تواند به واقعیت تبدیل گردد. ویرجین هایپرلوپ در حال توسعه فناوری آینده نگرانه است که ادعا می نماید می تواند نحوه سفر یا جابه جایی انسانها را تغییر دهد. در سرانجام سال گذشته میلادی، این شرکت اولین جابجایی مسافر با هایپرلوپ را انجام داد و برای نخستین بار سیستم حمل و نقل معلق سریع السیر پروژه ویرجین هایپرلوپ با حضور 2 فرد با موفقیت آزمایش شد.جاش گیگل(Josh Giegel)، مدیر ارشد ویرجین هایپرلوپ و سارا لوچیان (Sara Luchian)، مدیر تجربه مسافران هایپرلوپ بودند و برای انجام این کار آنها در بخش انجام آزمایشات این شرکت به نام DevLoop در لاس وگاس، نوادا حضور یافتند و آزمایش ویرجین هایپرلوپ با سرعت 107 مایل در ساعت(172 کیلومتر در ساعت) با موفقیت انجام شد.

اکنون این غول فناوری یک فیلم از هر مرحله تجربه مسافران در سیستم هایپرلوپ خود به اشتراک گذاشته است و این فیلم از رسیدن مسافران به محل ورودی تا شروع حرکت هاییرلوپ را شامل می گردد.

سلطان بن سلیم (Sultan Bin Sulayem)، رئیس ویرجین هایپرلوپ و رئیس گروه و مدیر عامل شرکت ترابری دریایی اماراتی دی پی ورلد گفت: پس از موفقیتی که سه ماه پیش به دست آوردیم و طی آن برای اولین بار 2 فرد سوار آن شدند، نشان دادن تجربه مسافران هنگام استفاده از ویرجین هایپرلوپ یک نگاه اجمالی به آینده است. ما در این ویدئو پیشرفت فناوری خود را نشان داده ایم. ما در حال نزدیک شدن به تجاری سازی اولین وسیله حمل و نقل پیشرفته در مقیاس گسترده طی یک قرن گذشته هستیم. اگرچه این ایده ممکن است کاملا آینده نگرانه به نظر برسد، اما طولی نمی کشد که ما بتوانیم از آن استفاده کنیم. هدف ویرجین هایپرلوپ این است که تا سال 2030 به بهره برداری تجاری برسد.

این شرکت پیشتر گفته بود که در کوشش است که تا سال 2025 گواهینامه ایمنی و تا سال 2030 گواهینامه انجام عملیات تجاری را بگیرد.

در ویدئوی مفهومی جدید بیننده می تواند کاملا تجربه استفاده از هایپرلوپ را درک کند.

سارا لوچیان (Sara Luchian)، مدیر تجربه مسافران هایپرلوپ گفت: طراحی یک روش جدید حمل و نقل هم یک فرصت است و هم یک مسئولیت.

سیستم هایپرلوپ دارای غلاف های سنگین است که می تواند تا 28 مسافر را با سرعت بالا به وسیله لوله های خلا حمل کند.

ویرجین هایپرلوپ برای طراحی غلاف های خود که مجهز به نور دینامیکی و جایگاه های پیشرفته است و برای افرادیکه تنگناهراسی دارند، مناسب است و از این امر جلوگیری می نماید.

تمام روشنایی در غلاف از جمله نمایشگرهای اطلاعات ساده قابل تنظیم بوده و براساس فعالیت مسافر و مسافت سفر مسافران تنظیم می گردد. در همین حال گروه طراحی Man Made Music به توسعه یک سیستم صوتی برای غلاف ها یاری نموده است. نشانه های صوتی سیستم هویت ویرجین هایپرلوپ به عنوان یک راهنما برای مسافران در طول سفر آنها عمل می نماید. اگرچه ممکن است افراد نگران باشند که سفر با ویرجین هایپرلوپ ممکن است بسیار گران تمام گردد، اما این شرکت اطمینان داده که اینگونه نخواهد بود. یک مطالعه اخیر نشان داده است که هزینه سفر با هایپرلوپ مشابه هزینه سفر با خودرو نخواهد بود. به عنوان مثال این مطالعه نشان می دهد که هایپرلوپ می تواند مسافران را از جهت شیکاگو و کلمبوس در کمتر از 45 دقیقه با هزینه تقریبی بلیط 60 دلار برساند و این در حالی است که بلیط هواپیما برای این جهت حدود 100 دلار است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1514

به "سفر به آینده با هایپرلوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آینده با هایپرلوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید